Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

παίζουμε ...κρυφτό;

Αυτή η πινακίδα η μεταλλική τα λέει όλα! Τα λέει όλα, για το Κυκλοφοριακό. Από μόνη της … σχολιάζει την κατάσταση που επικρατεί στην Χώρα Νάξου.
Όλο το καλοκαίρι που πέρασε, δεν υπήρχε καν η πινακίδα. Εκεί, κατά τα μέσα του Αυγούστου αποφασίστηκε να αλλάξουν οι ρυθμίσεις ανόδου και καθόδου, όπως γράψαμε και μπήκε η εικονιζόμενη πινακίδα. Η πινακίδα που όλο αυτό το διάστημα την … πέρασε κρυμμένη (;) πίσω από το μη στοιχειωδώς «κουρεμένο» δένδρο.
Δεν μπορούσαν να δουν την πινακίδα τα διερχόμενα … αυτοκίνητα! Οι οδηγοί δεν έβλεπαν πώς μπορεί να μπει κανείς στον χώρο σταθμεύσεως αυτοκινήτων, στο γυμναστήριο τού ιστορικού 1ου Γυμνασίου Νάξου.
Το καλοκαίρι έφυγε, πέρασε και πάει… Όμως, η εικονιζόμενη πινακίδα παραμένει εκεί• εκεί στην θέση της. Το παράδοξο είναι ότι ο εν λόγω χώρος σταθμεύσεως έχει εδώ και μερικές ημέρες «κλείσει», αφού τα σχολεία ανοίγουν την άλλη εβδομάδα.
Κάποιο χέρι θα πρέπει να την μαζέψει από εκεί αυτή την πινακίδα, που εξακολουθεί και μπερδεύει τους … απληροφόρητους, ΚΥΡΙΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ.
Με την ευκαιρία να αναφέρουμε ότι έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαδικασίες στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, που προσπαθεί να προσαρμόσει την υπάρχουσα κυκλοφοριακή μελέτη Φουσέκη (που εκπονήθηκε επί δημαρχίας Μαράκη και αντιδημαρχίας Πομόνη) στα νέα κυκλοφοριακά δεδομένα της πόλεως Νάξου (τροποποιώντας την ανάλογα), αλλά και να την συμπληρώσουν με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που να απαντούν στα παραβλήματα και των εκτός Χώρας περιοχών τού νησιού μας.
Με αφορμή και αιτία τις προαναφερθείσες διαδικασίες, ο συνδυασμός «Συμπαράταξη Νάξου και Μικρών Κυκλάδων» (τού κ. Μαράκη) εμμέσως πλην σαφώς υποστηρίζει ότι «ο δήμος θα δώσει λεφτά για μία νέα μελέτη, παρότι υπάρχει μελέτη που θα μπορούσε να εφαρμοστεί ως έχει, δίνοντας λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα τής πόλης μας».
ΘΑ το ξαναγράψουμε: βασική προϋπόθεση, απαραίτητη προϋπόθεση για να συμμαζευτεί η κατάσταση με το Κυκλοφοριακό στην πόλη τής Νάξου μέσα είναι η δημιουργία-ύπαρξη χώρων σταθμεύσεως οχημάτων και να τηρούνται οι νόμοι που διέπουν την κυκλοφορία και την στάθμευση των οχημάτων. Αλλά το πρώτο κύριο είναι η εξεύρεση χώρων Μικρών και πολλών, και σε σημεία ευκόλως προσβάσιμα. Χωρίς τέτοιους χώρους, και χωρίς συμμόρφωση στους στοιχειώδεις κανόνες του Κ.Ο.Κ. όσες κυκλοφοριακές μελέτες και αν υλοποιήσουμε δεν πρόκειται ποτέ να λύσουμε το ακανθώδες αυτό πρόβλημα.     
γ,βλαχ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου