Τι αναφέρει το Πόρισμα της Ειδικής
Επιτροπής για τις ενοποιήσεις των ΔΟΥ σχετικά με το νομό Κυκλάδων – Μόλις 19
εκατομμύρια για τη διετία 2013 -14 το κέρδος από τις ενοποιήσεις σε όλη την
Ελλάδα – Παραδέχονται ότι δεν έκαναν αυτοψία στα κτήρια – Επέλεξαν την Νάξο
λόγω του ναυτιλιακού κόμβου – «Μύθος» τα
επιχειρήματα σύμφωνα με τους Σύλλογος Λογιστών Σαντορίνης
ρεπορταζ: ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΛΙΑΝΟΣ
Εδώ και
ένα μήνα ουσιαστικά κινούμαστε σε νέα δεδομένα όσον αφορά τα οικονομικά
δεδομένα. Και δεν μιλάμε για τα χρήματα που φεύγουν από τις τσέπες μας μέσα από
τα νέα φορολογικά μέτρα, αλλά για την απόφαση για αναδόμηση του συστήματος των
οικονομικών υπηρεσιών σε όλη την Ελλάδα, σε μία προσπάθεια να μειωθούν τα
λειτουργικά έξοδα. Έτσι αποφασίστηκε έως τις 14 Ιανουαρίου (σε δύο φάσεις) να
αναστείλουν τις εργασίες τους 127 ΔΟΥ σε όλη την Ελλάδα και ουσιαστικά κάθε
Νομός να έχει μία κεντρική ΔΟΥ που θα λειτουργεί ως ελεγκτικό όργανο και με την
αρωγή των υπό κατασκευή ΚΕΦ (Κέντρα Εξυπηρετήσεων Φορολογουμένων) να μπούμε σε
μία νέα εποχή, με την παράλληλα αναβάθμιση των υπηρεσιών μέσω του Ιντερνετ.
Κινήσεις που είχαν ξεκινήσει από το 2011 αλλά ως είθισται στην Ελλάδα όλα
κινούνται με αργούς ρυθμούς. Κι έτσι φτάσαμε στο τέλος του 2012 και …τρέχουμε.
Βέβαια ούτε ΚΕΦ υπάρχουν, ούτε έχουν αναβαθμιστεί οι υπηρεσίες μέσω διαδικτύου.
Αντίθετα, οι εφορίες κλείνουν και οι κάτοικοι αναγκάζονται να μετακινούνται από
πόλη σε πόλη (εάν μιλάμε για την ηπειρωτική Ελλάδα) ώστε να διεκπεραιώσουν τις
υποθέσεις τους κι αυτό γιατί ακόμη και σήμερα για την απλή κατάθεση
ενοικιαστηρίου προαπαιτούμενο είναι η φυσική παρουσία…
«Ξέχασαν»
Κι ενώ
στην ηπειρωτική Ελλάδα η λύση στη μετακίνηση των φορολογουμένων μοιάζει εύκολη
(αυτοκίνητο, λεωφορείο ή τρένο) στην νησιωτική Ελλάδα το πρόβλημα είναι λίγο
μεγαλύτερο, καθώς έχουμε τον παράγοντα θάλασσα. Άρα πλοίο. Και εδώ αρχίζουν τα
δύσκολα, καθότι μειώνονται και τα δρομολόγια με τις καταργήσεις των άγονων
γραμμών. Σύμφωνα με το Σύνταγμα και το άρθρο 101 οι ιδιαίτερες συνθήκες των
νησιών (οι Κυκλάδες αποτελούν το 7ο μεγαλύτερο αρχιπέλαγος στο
κόσμο) οριοθετούν και τις όποιες αποφάσεις. Παράλληλα, με την Συνθήκη του Άμστερνταμ
(1999) η Ευρωπαϊκή Ένωση τονίζει την ιδιαιτερότητα των νησιών και εκφράζει την
διάθεσή της για προστασία των κατοίκων τους, κάτι που όπως αποδείχτηκε εκ των
πραγμάτων τα μέλη της Επιτροπής που συνέταξαν το σχετικό πόρισμα για τις
Ενοποιήσεις των ΔΟΥ ξέχασε… Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παραμείνουν δύο μόλις
Οικονομικές Υπηρεσίες (ουσιαστικά μία εάν λάβουμε υπόψη μας ότι η Σύρος είναι
Διεύθυνση) στις Κυκλάδες και να οδηγηθούν σε αναστολή εργασιών οι υπόλοιπες
επτά. Το χειρότερο όμως είναι ότι τα μέλη της επιτροπής μέσα από το πόρισμά
τους παραδέχονται (σελίδα 12 άρθρο 8) ότι «Αυτοψίες δεν ήταν εφικτό να
πραγματοποιηθούν καθολικά στο πλαίσιο λειτουργίας της Επιτροπής, εξαιτίας των
στενών χρονικών περιθωρίων, από τη σύσταση της μέχρι την προθεσμία παράδοσης
του τελικού πορίσματος».
Κόμβος
Κάτι που
σημαίνει ότι ουσιαστικά δεν είχαν άποψη για τα κτήρια και τις περιοχές που θα
φιλοξενηθούν οι υπό σύσταση νέες οικονομικές υπηρεσίες. Επίσης, όπως
καταγγέλλει ο Σύλλογος Λογιστών Σαντορίνης η επιτροπή στην ενότητα «Πλαίσιο Διαδικασιών Ενοποιήσεων Δ.Ο.Υ.
(σελίδα 9 – 10)» όπου αναφέρονται εννέα στοιχεία που ελήφθησαν υπόψη
προκειμένου να τεκμηριώσει τις προτάσεις της για την ενοποίηση των Δ.Ο.Υ., δεν
περιλαμβάνεται το στοιχείο της «ιδιαιτερότητας» της νησιωτικής Ελλάδος. Όμως
στην σελίδα 14 και στην υποπαράγραφο (c) όπου
προτείνεται η παραμονής της 2ης ΔΟΥ αυτή θα είναι σε νησί που θα
μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα τους φορολογούμενους. «Η επιλογή του νησιού αυτού γίνεται λαμβάνοντας υπόψη ότι αποτελεί
ναυτιλιακό κόμβο και διαθέτει τη βέλτιστη ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των υπολοίπων
νησιών του Νομού, σύμφωνα με στοιχεία και εισηγήσεις του Υπουργείου Ναυτιλίας
και Αιγαίου». Είναι λοιπόν η Νάξος
ναυτιλιακός κόμβος στις Κυκλάδες ώστε να πάρει τη θέση της Σαντορίνης ή της
Πάρου ή της Μυκόνου, καθότι με βάση τα αριθμητικά στοιχεία που δίνονται μέσα
από το πόρισμα την φέρνουν σε μειονεκτική θέση; Όπως παρατηρούμε άλλωστε μέσα
από τον πίνακα που βρίσκεται στη σελίδα 99 του σχετικού πορίσματος, η Νάξος
βρίσκεται στην 5η θέση όσον αφορά το σύνολο εσόδων ΔΟΥ (και το
ποσοστό εσόδων που αναλογεί στο νομό) , στην 6η για έσοδα από
Τελωνείο και 4η στο σύνολο των συναλλασσομένων.
Απομυθοποίηση
Αντί όμως
για την Σαντορίνη, επιλέγει η Νάξος ως η 2η ΔΟΥ στις Κυκλάδες κάτι
που έχει ενοχλήσει αρκετά τους Σαντορινιούς και δεν το κρύβουν άλλωστε. Ο
Σύλλογος μάλιστα Λογιστών του νησιού όπως μας πληροφόρησε ο αντιπρόεδρος του
Γιάννης Νανούρης επί μία εβδομάδα δούλεψε πάνω στο πόρισμα της Επιτροπής βρήκε
τα τρωτά του σημεία και τα παρουσίασε μέσω από μία εργασία που απεστάλη σε όλα
τα αρμόδια υπουργεία, κυρίως δε στο πρωθυπουργικό γραφείο και σε όλα τα ΜΜΕ.
Στόχος η ανάδειξη του λάθους που έγινε από την Επιτροπή, καθώς όπως αναφέρουν «Σχετικά με το κριτήριο της Διοικητικής διαίρεσης της
χώρας αναφέρεται στην παράγραφο 1c … «Σε περίπτωση που μια ΔΟΥ εξυπηρετεί φορολογούμενους
νήσων, τότε προτείνεται η διατήρηση της ΔΟΥ αυτής». Επομένως ο νομός Κυκλάδων
θα πρέπει να αντιμετωπισθεί ως «νησιωτικός» νομός και όχι ως «ηπειρωτικός»
νομός και θα πρέπει όλες οι Δ.Ο.Υ. να παραμείνουν στην θέση τους». Στη συνέχεια
εξηγούν γιατί η Σαντορίνη έχει μεγαλύτερη φοροδοτική ικανότητα σε σχέση με όλα
τα άλλα νησιά των Κυκλάδων και καταλήγουν στον… μύθο της Νάξου ως «ναυτιλιακός
κόμβος»… Και όπως τονίζεται « «δεν
είναι τόσο σημαντικό αν η Νάξος έχει διασύνδεση με όλα τα νησιά, αλλά η
συχνότητα με την οποία εκτελούνται τα δρομολόγια και ειδικότερα των νησιών
αυτών από τα οποία προτείνεται να μετακινηθεί η Δ.Ο.Υ. Για το συγκεκριμένο
κριτήριο, δεν λήφθηκαν υπόψη είτε εκ παραδρομής, είτε εσκεμμένα, σημαντικές
παράμετροι, όπως αυτή της συχνότητας των δρομολογίων που προαναφέραμε».
Συνδέσεις
Και για του λόγου του αληθές
παραθέτουν την ακτοπλοϊκή σύνδεση και των 20 νησιών των Κυκλάδων που έχουν
άμεση ή έμμεση αναφορά σε θέματα εφορίας. Εμείς απλώς παραθέτουμε τα στοιχεία
που δίνονται για Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο, Σύρο και Μύκονο από τη στιγμή που
μιλάμε για τα μεγαλύτερα νησιά στο Νομό.
1) Η Σαντορίνη έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Ανάφη, Χάλκη, Φολέγανδρος, Ηράκλειο (Κρήτη), Ίος, Κάρπαθος, Κάσος, Κίμωλος, Κως, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Ρόδος, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Σητεία, Σύρος, Θηρεσία.
1) Η Σαντορίνη έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Ανάφη, Χάλκη, Φολέγανδρος, Ηράκλειο (Κρήτη), Ίος, Κάρπαθος, Κάσος, Κίμωλος, Κως, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Ρόδος, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Σητεία, Σύρος, Θηρεσία.
2) Η Σύρος
έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής
λιμάνια: Πειραιάς, Αμοργός, Ανάφη, Άνδρος, Αστυπάλαια, Χίος, Δονούσα,
Φολέγανδρος, Ίος, Ηρακλεια, Κέα (Τζια), Κίμωλος, Κως, Κουφονησι, Κύθνος,
Λαύριο, Λέρος, Λέσβος (Μυτιλήνη), Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Πάτμος, Ρόδος,
Σαντορίνη, Σχοινούσα, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Θηρεσία, Τήνος.
3) Η Μύκονος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς,
Ραφήνα, Άνδρος, Χίος, Ηράκλειο (Κρήτη), Ίος, Λέσβος (Μυτιλήνη), Πάρος,
Σαντορίνη, Σύρος, Τήνος.
4) Η Πάρος
έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής
λιμάνια: Πειραιάς, Αμοργός, Ανάφη, Αστυπάλαια, Δονούσα, Φολέγανδρος, Ικάρια,
Ηράκλειο (Κρήτη), Ικάρια, Ίος, Ηρακλειά, Κάλυμνος, Καστελόριζο, Κίμωλος, Κως,
Κουφονήσι, Λέρος, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Νίσυρος, Πάτμος, Ρόδος, Σάμος,
Σαντορίνη, Σχοινούσα, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Σύρος, Θηρεσία, Τήλος.
5) Η Νάξος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς,
Αμοργός, Ανάφη, Αστυπάλαια, Δονούσα, Φολέγανδρος, Ικαρία, Ίο, Ηρακλειά,
Κάλυμνος, Καστελόριζο, Κως, Κουφονήσι, Νίσυρος, Πάρος, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη,
Σχοινούσα, Σίκινος, Σύρος, Θηρεσία, Τήλος.
Γολγοθάς
Και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι
«με βάση την πρόταση του πορίσματος, εάν το μήνα Νοέμβριο, ένας φορολογούμενος
από την Ανάφη επιθυμεί να μεταβεί για συναλλαγή στη Δ.Ο.Υ. Νάξου, θα υποχρεωθεί
να επιλέξει μεταξύ των δύο μοναδικών ακτοπλοϊκών δρομολογίων που αναχωρούν, την
Πέμπτη στις 09:30 ή την Κυριακή στις 20:10, να διανυκτερεύσει σε ενδιάμεσους
προορισμούς, από τους οποίους θα πρέπει να επιλέξει νέο δρομολόγιο για να
φτάσει στη Νάξο, όπου και εκεί θα πρέπει να διανυκτερεύσει. Γίνεται λοιπόν
εύκολα κατανοητό και από αυτούς που διαμένουν στην ηπειρωτική Ελλάδα, ότι η
μετάβαση ενός φορολογούμενου από την Ανάφη και όχι μόνο, προς τη Σύρο ή τη
Νάξο, θα αποτελεί λίαν επιεικώς «Γολγοθά». Και βέβαια όσον αφορά το κριτήριο
που αφορά την επάρκεια και καταλληλότητα γα την στέγαση του κτιρίου υποδοχής
καθώς και το κριτήριο ιδιοκτησιακού καθεστώτος κτιρίου προτείνεται η
μεταστέγαση της Δ.Ο.Υ. Θήρας παρά το ότι η Δ.Ο.Υ. Θήρας στεγάζεται στο
μεγαλύτερο (400 τμ) και μοναδικό ιδιόκτητο κτίριο από όλες τις Δ.Ο.Υ. του
νομού.
Σκάνδαλο
Αυτό που ουσιαστικά λένε οι εκπρόσωποι
του Συλλόγου Λογιστών της Σαντορίνης είναι ότι είναι τεράστιο λάθος να κλείσουν
οι ΔΟΥ στα νησιά, καθώς το κόστος μετακίνησης των φορολογουμένων αλλά και η
μίσθωση νέων κτηρίων στη Νάξου (ή κτηρίου τόσο μεγάλου που θα καλύψει και τις
αρχειακές ανάγκες) ουσιαστικά επιστρέφουν στο παλαιό καθεστώς όσον αφορά την
ελάφρυνση του προϋπολογισμού. Συν τοις άλλοις επιμένουν ότι θα έπρεπε πρώτα να
δημιουργηθούν Φορολογικά κέντρα σε όλα τα νησιά των Κυκλάδων, να αναβαθμιστούν
οι υπηρεσίες μέσα από το διαδίκτυο και στη συνέχεια (εφόσον επιθυμούν) να
προχωρήσουν στην αναστολή. Οποιαδήποτε άλλη κίνηση είναι εκ των προτέρων
καταδικασμένη να αποτύχει από τη στιγμή που η φυσική παρουσία είναι υποχρεωτική
στις περισσότερες εκ των συναλλαγών, ακόμη και των πιο απλών. Αυτό που ενοχλεί
ακόμη περισσότερο είναι ότι ενώ το πόρισμα μιλάει για άμεση δημιουργία Γραφεία
εξυπηρετήσεων πολιτών σε Άνδρο, Κέα, Μήλο, Πάρο, Θήρα, Μύκονο και Τήνο, οι
τελευταίες εξαγγελίες από το υπουργείο Οικονομικών δεν περιλαμβάνουν τα νησιά
των Κυκλάδων. Και δεν διστάζουν να μιλήσουν για πολιτικό σκάνδαλο με άνωθεν
εντολή που αποφαίνεται μέσα από τις παραλείψεις και αδυναμίες του πορίσματος.
Και βέβαια είναι ενοχλημένοι όχι μόνο από τα «θα» των πολιτικών, αλλά και από
την άμεση «εκμετάλλευση» του πόνου των συμπολιτών τους από επιχειρηματίες στη
Νάξο που αρπάζουν την ευκαιρία για βραχυπρόθεσμο κέρδος…
Η πρόταση
Τι αναφέρει η πρόταση του πορίσματος
σχετικά με τον Νομό Κυκλάδων; Το αντιγράφου όπως είναι από το «Πόρισμα της
ειδικής επιτροπής επεξεργασίας και τελικού σχολιασμού του σχεδίου ενοποιήσεων
των ΔΟΥ» με ημερομηνία 30 Σεπτεμβρίου 2012….
26 Νομός
Κυκλάδων
ΔΟΥ
|
ΕΣΟΔΑ
ΔΟΥ
(σε
χιλ. €)
|
ΕΣΟΔΑ
ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ (σε χιλ. €)
|
ΣΥΝΟΛΟ
ΕΣΟΔΩΝ (σε χιλ. €)
|
ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΝΑΛΛΑΣ
ΣΟΜΕΝΩΝ
|
%
ΕΣΟΔΩΝ ΔΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ
|
ΑΝΔΡΟΥ
|
11.108
|
3
|
11.111
|
10.343
|
5,01%
|
ΘΗΡΑΣ
|
50.754
|
936
|
51.690
|
23.454
|
22,88%
|
ΚΕΑΣ
|
5.913
|
0
|
5.913
|
4.342
|
2,67%
|
ΜΗΛΟΥ
|
14.479
|
1.049
|
15.528
|
11.688
|
6,53%
|
ΝΑΞΟΥ
|
21.914
|
61
|
21.975
|
20.511
|
9,88%
|
ΠΑΡΟΥ
|
26.235
|
165
|
26.400
|
18.279
|
11,83%
|
ΣΥΡΟΥ
|
36.588
|
201
|
36.789
|
22.732
|
16,49%
|
ΜΥΚΟΝΟΥ
|
44.279
|
487
|
44.766
|
12.971
|
19,96%
|
ΤΗΝΟΥ
|
10.558
|
4
|
10.562
|
9.297
|
4,76%
|
ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ
|
221.828
|
2.906
|
224.734
|
133.616
|
100%
|
Ο Νομός Κυκλάδων έχει σύνολο συναλλασσομένων
133.616 και η Σύρος έχει 22.732 συναλλασσομένους. Ωστόσο εξαιτίας της πολύ
μεγάλης διασποράς των νήσων (ως ένα από τα 7 μεγαλύτερα αρχιπελάγη του πλανήτη)
προτείνεται η παραμονή 2ης ΔΟΥ στο Νομό. Η Νάξος αποτελεί το βασικό ακτοπλοϊκό κόμβο
διασύνδεσης των υπολοίπων νησιών του Νομού, σύμφωνα με τα στοιχεία του
Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου. Άρα προτείνεται η λειτουργία 2 ενοποιημένων
ΔΟΥ στο Νομό, στο νησί της Σύρου και στο νησί της Νάξου. Επίσης η Επιτροπή
προτείνει την ενοποίηση της ΔΟΥ Κέας και Άνδρου με την ενοποιημένη ΔΟΥ
Παλλήνης, εξαιτίας βέλτιστης ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το λιμάνι Λαυρίου και
Ραφήνας, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου. Επιπρόσθετα
η Επιτροπή προτείνει την ενοποίηση της ΔΟΥ Μήλου με τη ΔΟΥ Γ’ Πειραιά, εξαιτίας
βέλτιστης ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το λιμάνι Πειραιά, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου
Ναυτιλίας και Αιγαίου.
ΔΟΥ ΥΠΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
|
ΥΠΑΛ
ΛΗΛΟΙ
|
ΩΦΕΛΙΜΗ
ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
|
ΜΗΝΙΑΙΟ
ΜΙΣΘΩΜΑ (€)
|
ΔΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
|
ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ
ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ*
|
ΩΦΕΛΙΜΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΩΝ
|
ΜΗΝΙΑΙΟ
ΜΙΣΘΩΜΑ (€)
|
ΜΥΚΟΝΟΥ
|
13
|
200 τ.μ.
|
3.169
|
ΣΥΡΟΥ
|
56
|
720
τ.μ.
|
10.900
|
ΤΗΝΟΥ
|
11
|
200 τ.μ.
|
2.007
|
||||
ΘΗΡΑΣ
|
16
|
400 τ.μ.
|
Ιδιόκτητο Επαρχείο
|
ΝΑΞΟΥ
|
47
|
290
τ.μ.
|
3.669
|
ΠΑΡΟΥ
|
15
|
160 τ.μ.
|
2.348
|
* Στην ενοποιημένη ΔΟΥ
Η ΔΟΥ Θήρας στεγάζεται σε ιδιόκτητο κτίριο,
ενώ οι υπόλοιπες 5 ΔΟΥ στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια. Το κτίριο της ΔΟΥ Σύρου επαρκεί για τη
συστέγαση των ΔΟΥ Μυκόνου και Τήνου. Το κτίριο της ΔΟΥ Νάξου επαρκεί οριακά για
τη συστέγαση των ΔΟΥ Θήρας και Πάρου. Άρα προτείνεται η άμεση μεταστέγαση των
ΔΟΥ Μυκόνου και Τήνου στο κτίριο της ΔΟΥ Σύρου και η άμεση μεταστέγαση των ΔΟΥ
Θήρας και Πάρου στο κτίριο της ΔΟΥ Νάξου. Προτείνεται η λειτουργία Γραφείων
Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στην Πάρο, Θήρα, Μύκονο, Τήνο, Άνδρο, Κέα και Μήλο,
με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με
την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (νησί). Θέματα που πρέπει να επιλυθούν
προ της συστέγασης: Εύρεση χώρου για το
αρχείο στη Νάξο.
Εκτιμώμενο κόστος ενοποίησης:
Διαρρύθμιση χώρων
|
Μεταφορικά (έπιπλα, αρχείο, εξοπλισμός)
|
Πληροφορική και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
5.000
|
60.000 €
|
17.000 €
|
82.000 €
|
Μηνιαίο ελάχιστο όφελος ενοποίησης:
Μισθώματα
|
Λειτουργικά έξοδα (ρεύμα, τηλέφωνο, ύδρευση,
θέρμανση)
|
Επιδόματα θέσεων ευθύνης
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
7.524 €
|
3.383 €
|
1.000 €
|
11.907 €
|
Συνεπώς
το κόστος μεταστέγασης θα αποσβεστεί σε 6,9 μήνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου