ΕΡΑΣΤΙΕΣ οι οικονομικές εκκρεμότητες που άφησε πίσω της φεύγοντας η τελευταία διοίκηση τής Δημοτικής Επιχειρήσεως Αναπτύξεως τού καταργηθέντος «καποδιστριακού» Δήμου Νάξου…
Χάος οικονομικό, «βουλιάζει» καθημερινά τις όποιες πρωτοβουλίες και ενέργειες ήθελε αναλάβει το νυν διοικητικό συμβούλιο τής Κοινωφελούς Επιχειρήσεως τού νέου «καλλικράτειου» Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων…
Η ανυπαρξία των οικονομικών δεδομένων των τελευταίων δύο (2) ετών είναι το μεγάλο πρόβλημα για την νυν διοίκηση τής «Κοινωφελούς»...
Ψάχνει απεγνωσμένα να εντοπίσει το υπό τον κ. Μαυρογιαννόπουλο διοικητικό συμβούλιο, τα οικονομικά δεδομένα – τους ισολογισμούς των ετών 2009 και 2010, χωρίς αποτέλεσμα…
Δεν υπάρχουν (στην ΔΥΟ Νάξου) φορολογικές δηλώσεις για τα προαναφερθέντα οικ. έτη…
15 υπάλληλοι, που κατά τα τελευταία χρόνια υπηρέτησαν στην Δημοτική Επιχείρηση Αναπτύξεως, δεν πληρώθηκαν ποτέ τα δεδουλευμένα τους…
Προμηθευτές και άλλοι (τρίτοι) κάνει να πάρουν χρήματα από την Κοινωφελή Επιχείρηση, η οποία όμως δεν έχει «ταμείο», αφού «ταμείο» δεν παρέλαβε ποτέ η νυν διοίκησή της από την προηγούμενη…
Δεν γνωρίζουν οι του νυν διοικητικού συμβουλίου πού και τί χρωστάει η προηγούμενη διοίκηση της Δημοτικής Επιχειρήσεως Αναπτύξεως τού Δήμου Νάξου, η οποία με τον «Καλλικράτη» μετετράπη σε «Κοινωφελή Επιχείρηση»…
«Χαρτιά» φτάνουν καθημερινά στα χέρια των της διοικήσεως της «Κοινωφελούς» από ΟΑΕΔ, ΔΥΟ Νάξου, ΙΚΑ και ΔΕΗ, για να εξοφληθούν άμεσα… Όμως, «δεν υπάρχει σάλιο στο (…ανύπαρκτο) «ταμείο» τής «Επιχειρήσεως»…
Ο Ορκωτός Λογιστής που με σημερινή απόφαση τού Διοικητικού Συμβουλίου τής «Κοινωφελούς» θα αναλάβει να βγάλει άκρη στα οικονομικά τού εν λόγω Νομικού Προσώπου τού Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, θα αναζητήσει τα οικονομικά δεδομένα που ουδείς και ποτέ παρέδωσε μέχρι σήμερα στο υπό τον κ. Μαυρογιαννόπουλο διοικητικό συμβούλιο…
ΣΕ όλα τα παραπάνω θέματα θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον, την προσοχή και την αναφορά του σήμερα το δ.σ. τής Κοινωφελούς Επιχειρήσεως, που θα ζητήσει την συνδρομή Ορκωτού Λογιστή προκειμένου να βάλει τα … ανύπαρκτα οικονομικά της σε μία τάξη…
Τα είχε γράψει η «Κυκλαδική»…
Αρχές του προηγούμενου μήνα, η «Κυκλαδική» είχε κάνει αναφορά στα οικονομικά προβλήματα-εκκρεμότητες τής Κοινωφελούς Επιχειρήσεως του νέου διευρυμένου Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, μία «Κοινωφελής» η οποία παρέλαβε οικονομικό χάος από την Δημοτική Επιχείρηση Αναπτύξεως τού καταργηθέντος Δήμου Νάξου… Στο σχετικό «ρεπορτάζ-απάντηση» - σε όλα όσα σε ανακοίνωσή τους ανέφεραν για παλαιότερο σχετικό δημοσίευμά μας οι κ. Κώστας Καρποντίνης και Ευστάθιος Αγγελής, πρόεδρος και αντιπρόεδρος, αντίστοιχα, τής Δημοτικής Επιχειρήσεως Αναπτύξεως τού Δήμου Νάξου -, σημειώσαμε, τότε, μεταξύ άλλων, τα εξής: “Με την απάντηση στην εφημερίδα μας, του πρώην προέδρου τής Επιχειρήσεως Αναπτύξεως κυρίου Καρποντίνη και τού αντιπροέδρου κυρίου Αγγελή, αποδεικνύεται πλέον σαφώς ότι η προηγούμενη διοίκηση αγνοούσε και αγνοεί στοιχεία βασικά της διοικητικής λειτουργίας της επιχείρησης, πρακτικά θέματα της καθημερινότητας της επιχείρησης, αλλά ταυτόχρονα με τα δημόσια γραφόμενα τους, εκθέτουν τους εαυτούς τους αλλά και το προηγούμενο διοικητικό συμβούλιο, αφού καθίσταται πλέον σαφές, ότι έγιναν τραγικά λάθη, που κόστισαν στην επιχείρηση και κοστίζουν στο διάδοχο νομικό πρόσωπο την Κοινωφελή Επιχείρηση πλέον του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, χωρίς να μπορεί κάνεις να προσδιορίσει για πόσο χρόνο ακόμη.
ς πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Κατά τα αναφερόμενα των υπογραφόντων, από τα μέσα του έτους 2008, ήρθε στον Δήμο Νάξου εγκύκλιος από το αρμόδιο Υπουργείο ότι για να συνεχιστούν τα επιδοτούμενα προγράμματα από την Ε.Ε. έπρεπε η Δ.Ε.Α.Δ.Ν. να μετατραπεί σε κοινωφελή επιχείρηση, αλλά αυτό δεν επετεύχθη από τότε καθώς κατά τα αναφερόμενα πάντα των ιδίων υπογραφόντων ήρθε καινούργια εγκύκλιος η οποία παρέτεινε την προθεσμία έως 31/12/2009 και στην συνέχεια καινούργια που παράτεινε εκ νέου την προθεσμία έως 31-12-2010. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η Κοινωφελής Επιχείρηση πράγματι δεν μπορούσε να έχει εμπορική δραστηριότητα και οικονομικές πρόσοδοι που είχε η Δ.Ε.Α.Δ.Ν όπως η ενοικίαση των ομπρελοκαθισμάτων του Αγ. Προκοπίου, η ενοικίαση του σινεμά κ.λπ. δεν μπορούσαν να υφίστανται. Αυτό όμως που δεν μπορεί να γίνει κατανοητό και που αποτελεί το εγκληματικό πολιτικό λάθος είναι γιατί δεν έγινε η μετατροπή της ΔΕΑΔΝ από το 2008 σε Κοινωφελή Επιχείρηση, γιατί ακολουθούσαν, εφησύχαζαν και περίμεναν κάθε φορά τις καταλυτικές προθεσμίες του Υπουργείου, άλλωστε όπως ομολογούν και οι ίδιοι, τα έσοδα είχαν φύγει ήδη από την Επιχείρηση Ανάπτυξης και θα ήταν εντελώς ανώδυνη η μετατροπή της Επιχείρησης σε Κοινωφελή. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορούσε να εκπονηθεί διετές πρόγραμμα δράσης από την κοινωφελή επιχείρηση και έτσι ο Δήμος θα μπορούσε να χρηματοδοτεί δράσεις της και διοικητικά η κοινωφελής επιχείρηση θα είχε ορθοποδήσει σταδιακά. Η μετατροπή της τελευταίας στιγμής και η καθυστέρηση 2 ετών με τα αναπόφευκτα επακόλουθά της είναι οι λόγοι που υπάλληλοι της Κοινωφελούς έχουν να πληρωθούν έως και 19 μήνες. Το αν αυτό οφείλετε σε αδιαφορία ανικανότητα ή άγνοια κανείς δεν μπορεί να το πεί με ακρίβεια…
Όσο για τα χρήματα που η Κοινωφελής Επιχείρηση δεν πήρε, παρότι η τότε Δημοτική αρχή είχε βάλλει σε κωδικό για επιχορήγηση της Κοινωφελούς Επιχείρησης 30.000 €, οφείλετε στο γεγονός ότι η μετατροπή έγινε την ύστατη στιγμή, δεν κατόρθωσαν να ορίσουν διοίκηση και έτσι να εκταμιευτούν τα χρήματα.
καθυστέρηση αυτή, πέραν του ότι αποτελεί αναμφίβολο και τραγικό πολιτικό λάθος της πρώην διοίκησης αποδεικνύει ότι δεν υπήρχε στρατηγική, στόχος, οργάνωση και μεθοδικότητα στις κινήσεις της διοίκησης.
Ας πάμε τώρα στα Οικονομικά τής Κοινωφελούς πλέον επιχείρησης τού δήμου:
-υπάλληλοι ΚΔΑΠ συνολική οφειλή μέχρι σήμερα σχεδόν €50.000…
-υπάλληλοι ΚΗΦΗ €17.000
-υπάλληλοι Βοήθεια στο Σπίτι €17.000…
-ασφαλιστικά ταμεία €62.000…
-οφειλές σε Σουπερ Μάρκετ κ.λπ. €10.000…
-διοικητική υπάλληλος μέχρι σήμερα €30.000…
Σύνολο χρέους € 186.000
Κτηριακές εγκαταστάσεις: Εδώ και δύο χρόνια παραπονούνται οι υπάλληλοι για τη σπασμένη πόρτα της εισόδου που ποτέ δεν έκλεινε, για τους τοίχους που έχει φύγει το τσιμέντο και οι σοβάδες, για την κατάρρευση των σοβάδων στη οροφή της τουαλέτας, για τρωκτικά που έχει το κτήριο, για την καταγγελία γονέων ότι βρέθηκε ποντίκι στο μπουφάν του παιδιού τους κ.λπ.
Όσο για την αναφορά ότι οι επισκευές στο κτήριο που αποφάσισε η νέα διοίκηση, οι οποίες κατά την γνώμη των υπογραφόντων έπρεπε να γίνουν δήθεν τις διακοπές του Πάσχα για να μην ενοχληθούν τα παιδιά και οι γονείς, να πληροφορήσουμε του υπογράφοντες που μάλλον δεν θα το γνωρίζουν, ότι το ΚΔΑΠ τις ημέρες του Πάσχα λειτουργεί κανονικά και μάλιστα με περισσότερα παιδιά και με ωράριο πρωινό για την καλύτερη εξυπηρέτηση των γονιών τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου