Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Δεν υπάρχει τίποτε πιο όμορφο από μια φρεσκοτυπωμένη εφημερίδα στα χέρια μας!

Σήμερα δεν θέλω να κάνω αναφορές στα τής τοπικής ειδησεογραφίας. Σήμερα, είναι μέρα γιορτής για την «Κυκλαδική» και όλους εμάς, που με «σημαία» μας αυτό το «φύλλο», διάγουμε βίο δημοσιογραφικό στην Νάξο.

Τα «δεκάχρονα» της «Κυκλαδικής» δεν είναι μικρό πράγμα, εάν αναλογιστούμε σε τί περιπέτειες έχουν μπει εδώ και πάρα πολύ καιρό αμέτρητα δημοσιογραφικά έντυπα σε ολόκληρη την χώρα. Είναι αναντίρρητα μεγάλη η σημερινή ημέρα για εμάς. Αναπόσπαστο κομμάτι τής καθημερινότητάς μας, η «Κυκλαδική». Το χαρτί τής «Κυκλαδικής». Το μελάνι τής «Κυκλαδικής».
Δεν είναι μικρό το άγχος όλων μας, 250 μέρες τον χρόνο (όσες και οι εκδόσεις τής εφημερίδας τούτης)…
Όμως, άγχος δημοσιογραφικό, σημαίνει πώρωση!
Είναι το οξυγόνο μας, η εφημερίδα!
Ανάσες μάς δίνει, καθημερινά!
Μόλις «κλείσουμε» σελίδες, την απολαμβάνουμε!
Παίρνουμε ζωή από την ζωή της!
Δεν υπάρχει τίποτε πιο όμορφο από μια φρεσκοτυπωμένη εφημερίδα στα χέρια μας! Προσωπικά δεν θα άλλαζα την δουλειά που κάνω για μία εφημερίδα, με όλο το χρυσάφι τού κόσμου. Ρομαντικές θα πείτε, οι απόψεις μου… Ναι, τέτοιες είναι• μ’ αρέσει εμένα, που τέτοιες είναι!..
Οι ώρες που περνώ μακριά από την εφημερίδα, είναι ώρες χαμένες. Μπορεί η κούραση να με κάνει ώρες-ώρες να ψάχνω … μαξιλάρι τεράστιο και σιωπή ησυχαστηρίου στο δωμάτιό μου για έναν ύπνο βαθύ, όμως σαν ανοίξω τα μάτια μου ο νους μου πάει στην αμέσως επόμενη έκδοση τής εφημερίδας.
Η «Κυκλαδική» με κάνει να αισθάνομαι καλά - πολύ καλά• και να το δηλώνω αυτό δημόσια, μάλιστα…
Μεγάλο πράγμα να δουλεύεις για μιά εφημερίδα και να ξέρεις ότι το πολιτικά ετερόκλητο αναγνωστικό της κοινό, που σε διαβάζει καθημερινά, τιμά και εκτιμά την δουλειά σου. Είναι αυτό, που ο πολύς ο κόσμος μιάς εφημερίδας σχολιάζοντάς το μονολεκτικά, ψελλίζει: «Δικαίωση». Ναι, αυτή η «δικαίωση» είναι η … «αντιβίωση» που … διαλύει το άγχος και κάνει … σκόνη την κούραση.
Η «Κυκλαδική» με κάνει να αισθάνομαι καλά - πολύ καλά• και να το δηλώνω αυτό δημόσια, μάλιστα…
Μεγάλο πράγμα να δουλεύεις για μιά εφημερίδα και να ξέρεις ότι η Δ/νσή της σε εμπιστεύεται. «Εν λευκώ», μού «παρέδωσε», προ ετών, ο συνάδελφος και φίλος Παναγιώτης Καρανίκας τις σελίδες τής «Κυκλαδικής», που καθημερινά υπογράφω. Ήταν και εξακολουθεί να είναι αυτό για μένα, όχι μικρό πράγμα.
Η «Κυκλαδική» συμπληρώνει σήμερα δέκα ολόκληρα χρόνια στην δημοσιογραφική αγορά των Κυκλάδων. Δέκα ολόκληρα χρόνια, «γεμάτα»!.. Οι επιτυχίες της οι δημοσιογραφικές, πάρα πολλές. Όμως, αυτό που πιο πολύ μετράει για μένα είναι ότι ποτέ μα ποτέ δεν πρόδωσα το αναγνωστικό κοινό αυτής τής πανθμομολογουμένως ανεξάρτητης και αδέσμευτης εφημερίδας.
Την είδηση, την σεβόμαστε εδώ! Η είδηση είναι αγία, άλλωστε…
Το σχόλιο το κάνουμε από τούτο το «φύλλο». Το σχόλιο είναι ελεύθερο… και δίνουμε βήμα σε όποιον θέλει και γουστάρει, να κάνει το σχόλιό του μέσα από τις στήλες της «Κυκλαδικής». Όλοι έχουν να το λένε αυτό.
Αν με ρωτήσετε «για τα λάθη μου», ένα έχω να σας απαντήσω: Ναι, έχω κάνει λάθη• και έχω κάνει λάθη, διότι δουλεύω… Ουδέποτε όμως έκανα λάθη «βρόμικα» θα έλεγα, και «πληρωμένα»…
Σπουδαίο κεφάλαιο για τον καθένα μας, τα «λάθη»... Διδασκόμαστε από τα λάθη μας, πιστεύω. Γινόμαστε καλύτεροι από τα λάθη μας. Τεράστια η αξία τού εν λόγω κεφαλαίου.
Μάιος 2001 – Μάιος 2011… Η δεκάχρονη πορεία τής «Κυκλαδικής» είναι ολοζώντανη. Στα παρακείμενα τού γραφείου στην εφημερίδα ράφια, το «σώμα» τής «Κυκλαδικής»! Η ολοζώντανη δεκάχρονη ιστορία της, είναι εκεί• σε χιλιάδες σελίδες μέσα!..
Θυμάμαι• θυμάμαι πολλά. Θυμάμαι τα πάντα!..
Δεν έζησα το ξεκίνημα τής «Κυκλαδικής». Ήρθε όμως το πλήρωμα τού χρόνου που λένε, και έγινα κι εγώ μέλος «τής δικής της οικογένειας». Από την πρώτη στιγμή, ένιωσα «κομμάτι» από το «σώμα» της. Αισθάνθηκα από την πρώτη στιγμή που άρχισα να υπηρετώ σε τούτο το καθημερινό «φύλλο», όπως αισθάνεται ο αθλητής τής ομάδας τής σκυταλοδρομίας. Πήρα την σκυτάλη στα χέρια μου, κι έφυγα!.. Έφυγα, κι έκτοτε, τρέχω!.. Η πιο όμορφη σκυταλοδρομία τής ζωής μου είναι η δουλειά μου στην εφημερίδα!..
Ευχαριστώ από καρδιάς τον Παναγιώτη Καρανίκα, που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία να δουλέψω μαζί του για λογαριασμό τής «Κυκλαδικής», που είναι δημιούργημα δικό του. 100% δικό του.
Πιστεύω πως σε μεγάλο βαθμό τον έχω δικαιώσει. Και του υπόσχομαι πως τα καλύτερα από μένα για την «Κυκλαδική», είναι θέμα χρόνου νά ‘ρθουν!..
Η σκυταλοδρομία τής «Κυκλαδικής» - που την αγκάλιασαν οι Κυκλαδίτες και την έκαναν αναπόσπαστο κομμάτι τής καθημερινότητας τους οι Ναξιώτες -, στα ταραγμένα χρόνια μέσα που έρχονται, θα καλύψει «χιλιόμετρα» καθημερινών εκδόσεων γιατί το αξίζει! Θα το δείτε!.. Είμαι σίγουρος, γι’ αυτό!..
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου