Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Θ. Λάμπου: «Σε κάποιους δεν είμαι αρεστός, διότι "στριμώχνω" τα πράγματα…»

ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ τον … είδα/βρήκα και χθες - όπως και προ μηνών όταν έκανα μαζί του μία «πρώτη κουβέντα (συνέντευξη) γνωριμίας» -, τον διοικητή τού Νομαρχιακού Γενικού Νοσοκομείου – Κέντρου Υγείας Νάξου, ιατρό (ουρολόγο) Θεοχάρη Λάμπου• και αποφασισμένο, επίσης, να δώσει απαντήσεις σε όλα όσα δημιουργούν δυσκαμψίες στο εν λόγω δημόσιο θεραπευτήριο…
Σταχυολόγησα πολλές από τις … πάμπολλες απαντήσεις που μου έδωσε σε θέματα που παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Μεταξύ πολλών άλλων, που αφορούν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, αναφορές η «Κ» έκανε• και απαντήσεις … εισέπραξε από τον συνομιλητή-συνεντευξιαζόμενό της, σε θέματα, όπως: η Αιμοδοσία, το αίτημα Ραπτάκη και η φημολογούμενη μετάθεση-μετακίνησή του στο «Βενιζέλειο» Ηρακλείου, η τρίτη θέση ορθοπαιδικού, το θέμα των εφημεριών, η Αιμοκάθαρση («Τεχνητό νεφρό»), το Ακτινολογικό• το ΦΕΚ τής «παύσεώς» του και το ΦΕΚ, που τον επανέφερε («αφού, εκ παραδρομής βρέθηκε για μικρό χρονικό διάστημα εκτός Νοσοκομείου»), η - προ πολλών ετών – εκδηλωθείσα επιθυμία του και το γραπτό αίτημά του, να υπηρετήσει το νοσοκομείο τού νησιού μας, αλλά και η μήνυση, που του έχει υποβάλει η καρδιολόγος κα Μισιάρη, για το θέμα των εφημεριών…
«Συγκριτικά με πέρυσι και πρόπερσι, φέτος είμαστε σε πολύ καλύτερη κατάσταση, αν και ο προϋπολογισμός μας είναι αισθητά μειωμένος. Κατά 65% μειωμένος. Θα τα καταφέρουμε όμως…». Αυτή ήταν η πρώτη του δήλωση• μία πρώτη δήλωση που έκανε στην εφημερίδα μας, πριν καλά-καλά «μπούμε» σε θέμα, που κατά γενική ομολογία παρουσιάζουν ξεχωριστό ενδιαφέρον.
Οι παρακάτω υπό μορφή δηλώσεων απαντήσεις, ανήκουν στον κο Θεοχάρη Λάμπου, ο οποίος πολλές φορές επανέλαβε στον υπογράφοντα ότι «σε κάποιους εδώ μέσα δεν είμαι αρεστός, διότι ‘στριμώχνω’ τα πράγματα…».
1. Προσπαθήσαμε και σε ένα ικανοποιητικό βαθμό μπορέσαμε να αυξήσουμε τον αριθμό του στελεχικού δυναμικού του Νοσοκομείου μας. Και όταν αναφέρομαι στο στελεχικό δυναμικό του Νοσοκομείου μας εννοώ και το στελεχικό δυναμικό στα Ιατρεία των Μικρών Κυκλάδων. Αυξήθηκε ο αριθμός του νοσηλευτικού προσωπικού και του βοηθητικού…
2. Τουλάχιστον 7 ιατροί έχουν ήδη ορκιστεί, ενώ σε εξέλιξη είναι οι κρίσεις για τουλάχιστον δέκα (10)….
3. Δεν είμαι σε θέση να σας πω αν θα μπορέσουμε μέσα στο φετινό καλοκαίρι να υλοποιήσουμε το πρόγραμμά μας στην Αιμοδοσία. Πάντως, έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για να πάρει η Αιμοδοσία ΦΕΚ.
4. Έχει ήδη προκηρυχτεί μία (1) θέση ιατρού, ενώ έχει εξασφαλιστεί το ποσό των € 50.000 για τον εξοπλισμό της Αιμοδοσίας (ψυγεία, καταψύκτες κ.λπ.)
5. Σε περίπου δύο (2) μήνες θα ξέρουμε για το θέμα που έχει να κάνει με την πρόσληψη ιατρού. Το πότε θα γίνει ο διορισμός του σε εμάς εδώ, δεν το γνωρίζω. Πάντως, το θέμα της Αιμοδοσίας έχει ήδη πάρει την προτεραιότητα που πρέπει ώστε να προχωρήσει χωρίς πολλές χρονοτριβές
6. Με την Αιμοδοσία θα μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία ένα επείγον περιστατικό. Θα μπορούμε να αντιμετωπίσουμε σε πρώτο χρόνο ένα τέτοιο περιστατικό• και εύκολο καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικό είναι αυτό.
7. Τα χρόνια περιστατικά θέλουν τις περισσότερες φορές λίγο αίμα για να ανανήψουν. Τα χρόνια «περιστατικά» με την Αιμοδοσία θα αντιμετωπίζονται επαρκώς στο Νοσοκομείο μας.
8. Για να λειτουργήσει το «τεχνητό νεφρό» βασική προϋπόθεση είναι οι ιατροί-γνώστες του αντικειμένου αυτού. Θέσεις θα προκηρυχθούν, κύριε Βλαχάκη
9. Ήρθε μία (1) νεφρολόγος, όμως ζήτησε και πήρε μετάθεση σε άλλο νοσοκομείο• στο νοσοκομείο της ιδιαίτερης πατρίδας της., γι’ αυτό και έφυγε πριν καλά –καλά έρθει. Τώρα, βρίσκεται στην Καστοριά. Θα επαναπροκηρυχθούν όμως δύο (2) θέσεις νεφρολόγου
10. Προσωπικό υπάρχει… Έχουμε δύο (2) «αδερφές». Υπάρχει και καρδιολόγος. Υπάρχουν και τα εργαστήρια
11. Το κονδύλι των € 50.000 για την Αιμοδοσία εγκρίθηκε ήδη από την Β’ ΔΥΠΕ.
12. Δεύτερος καρδιολόγος υπάρχει• έχει έρθει εδώ και μερικούς μήνες. Πρόκειται για τον κο Απόστολο Δούλη
13. Σήμερα (σ.σ.: χθες) ορκίστηκε και ο δεύτερος χειρουργός. Ο κ. Γιάννης Γεωργίου
14. Πρόσφατα ο επί έξι (6) μήνες παθολόγος του Νοσοκομείου μας, ο κος Σίδερης πήρε μετάθεση
15. Πρόσφατα πήρα στα χέρια μου ένα έγγραφο• μου κοινοποιήθηκε ένα έγγραφο σύμφωνα με το οποίο έπαιρνε μετάθεση για την Κρήτη ο ορθοπαιδικός κος Ραπτάκης. Μόλις το διάβασα τηλεφώνησα στην Αθήνα και τους είπα ότι «μπαίνει καλοκαίρι και χρειαζόμαστε και τρίτο ορθοπαιδικό στο Νοσοκομείο μας• και ότι η αποχώρηση του κου Ραπτάκη θα είναι πλήγμα. Δεν είμαι σε θέση να σας πω ποια απόφαση θα πάρουν• όμως, εμείς εδώ, χρειαζόμαστε οπωσδήποτε και τρίτο ορθοπαιδικό. Το υπουργείο και η ΔΥΠΕ θα πάρουν για το θέμα αυτό τις αποφάσεις τους εντός των ημερών, πιστεύω… Διάβασα στην «Κ» το σχετικό αποκλειστικό δημοσίευμα που υπογράφετε εσείς, κύριε Βλαχάκη… Επαναλαμβάνω: Εγώ, έχω ζητήσει οι δύο (2) θέσεις ορθοπαιδικού στο Νοσοκομείο μας να γίνουν τρεις (3). Τίποτε άλλο επ’ αυτού. Θα ήθελα, επίσης, να σας πω ότι ο κ. Ραπτάκης με αντικαθιστά όταν για υπηρεσιακούς λόγους απουσιάζω από το Νοσοκομείο. Είναι νευραλγικό το πόστο που καλύπτει.
16. Πέντε (5) ακτινολόγους έχουμε. Και ακτινολογικό μηχάνημα που λειτουργεί καλά. Δεν είναι ψηφιακό. Και σας το λέω αυτό διότι μου κάνατε το σχετικό ερώτημα που έχει να κάνει με το αναλογικό μηχάνημα και το ψηφιακό. Αναφορικά με το ερώτημα που μου θέσατε και το οποίο αφορά στα υγρά του εμφανιστηρίου του Ακτινολογικού…
17. Στα υγρά του εμφανιστηρίου όντως υπάρχει μία ποσότητα αργύρου. Ο άργυρος σε μεγάλες ποσότητες είναι μολυσματικός και όπου διοχετευτεί δημιουργεί προβλήματα. Όμως, επαναλαμβάνω η ποσότητα του αργύρου του εμφανιστηρίου του Ακτινολογικού του Νοσοκομείου μας είναι μικρή, και άρα δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Δεν ξέρω τι διαδίδεται. Αυτό που σας λέω το γνωρίζω πολύ καλά. και κάτι ακόμη: Έχω ήδη ζητήσει το ειδικό μηχάνημα που θα φιλτράρει τα υγρά του εμφανιστηρίου. Όπως έχω, επίσης ζητήσει να γίνει μετατροπή του αναλογικού μηχανήματος του Ακτινολογικού σε ψηφιακό. Το κόστος δεν είναι μικρό. Η δαπάνη δεν είναι μικρή. Προ ετών αγόρασαν αναλογικό μηχάνημα, ενώ θα μπορούσαν να αγοράσουν ένα ψηφιακό.
18. Υπάρχουν πολλά μηχανήματα στο Νοσοκομείο μας τα οποία όμως είναι εκτός λειτουργίας διότι δεν υπάρχουν γιατροί,. Είναι ένα πρόβλημα αυτό. Όμως, σας επαναλαμβάνω ότι κάνουμε ενέργειες για την επαρκή στελέχωση του νοσοκομείου μας και ότι βρισκόμαστε σε πολύ καλό σημείο
19. Υπάρχει χειρουργείο. Υπάρχει μέχρι και λαπαροσκοπικό μηχάνημα, όμως δεν υπάρχουν μαχαίρια και ψαλίδια
20. Μας έγινε προ ημερών μία δωρεά. Ο γιατρός από την Κέρκυρα, ο κος Αθανάσιος Παγώνης, μας δώρισε έναν υπερηχογράφο• και θέλω να το πώς αυτό δημόσια και να ευχαριστήσω τον εν λόγω συνάδελφο
21. Εδώ μέσα το ξέρω ότι σε κάποιους δεν είμαι αρεστός. Στριμώχνω τα πράγματα, γι’ αυτό και δεν είμαι αρεστός. Λίγο με απασχολεί αυτό. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι να βγαίνει η δουλειά σωστά. Αυτό που με νοιάζει είναι να λειτουργεί όσο πιο καλά γίνεται το Νοσοκομείο μας και να καλύπτει έτσι τις ανάγκες του κόσμου. Δεν αρέσει σε κάποιους εδώ μέσα το «στρίμωγμα»,… Προφανώς, γι’ αυτό και λένε εδώ κι εκεί κάποια ανυπόστατα πράγματα. Όποιος έχει να μου πει κάτι, ας έρθει στο γραφείο μου να μου το πει. Τα λόγια είναι φτώχεια.
22. Έμαθα για την «παύση» μου, την ώρα που συνεδριάζαμε… Το διοικητικό συμβούλιο συνεδρίαζε εκείνη την ώρα υπό την προεδρεία μου και με πληροφόρησαν ότι αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο η «παύση» μου. Αμέσως σταμάτησα και αποχώρησα. Ένα μήνα, κύριε Βλαχάκη, πριν γίνει ΦΕΚ η «παύση» μου, μου ήρθε σχετικό έγγραφο. Τότε, τηλεφώνησα στην Αθήνα για να μάθω τα της λύσης της σύμβασής μου. Υπηρεσιακοί παράγοντες μου είπαν ότι εκ παραδρομής βγήκε το ΦΕΚ• και έκαναν ,τι ήταν δυνατόν για να μη γίνει ΦΕΚ η εκ παραδρομής «παύση» μου. Όμως, είχε ήδη «τρέξει» το θέμα. Γι’ αυτό και μόλις έγινε ΦΕΚ, δρομολογήθηκαν οι εξελίξεις για νέο ΦΕΚ… Βγήκε το καινούργιο ΦΕΚ και επανήλθα.
23. Δεν ξέρω τι θα έκανε άλλος συνάδελφός μου διοικητής σε μία τέτοια περίπτωση. Εγώ, έκαναν αυτό που έκρινα σωστό.
24. Κύριε Βλαχάκη, εγώ εδώ πληρώνομαι ως Συντονιστής Δ/ντής ουρολόγος του γενικού Νοσοκομείου Λαμίας. Αυτόν το μισθό παίρνω. Αυτόν τον μισθό που είναι μεγαλύτερος από αυτόν του διοικητή του νοσοκομείου Νάξου. Δεν ήρθα εδώ για να κάνω λεφτά με τον μισθό του διοικητή. Παραμένω ιατρός. Και όταν μου έγινε η «παύση» ως Συντονιστής του νοσοκομείου Λαμίας πληρωνόμουν. Το λέω αυτό για να σταματήσουν κάποιοι να λένε ότι ήρθα εδώ διοικητής για να κάνω λεφτά
25. Δεν ήμουν άνεργος. Εγώ, ήρθα εδώ γιατί εδώ έρχομαι, στην Νάξο δηλαδή, κατά τα τελευταία δέκα (10) χρόνια. Μου αρέσει η Νάξος, και την αγαπάω πιο πολύ από κάποιους Ναξιώτες. Έχω περιουσιακά στοιχεία εδώ. Δεν ήρθα για να βγάλω χρήμα εδώ. Πριν από τρία (3) χρόνια που ήμουν στο Θριάσιο είχα ζητήσει να έρθω στο Νοσοκομείο Νάξου με απόσπαση και να το υπηρετήσω από την θέση του ιατρού ουρολόγου. Η τότε διοίκηση όμως δεν κατάφερε να μου κάνει την μετακίνηση αυτή.
26. Εγώ, έχω μία ιστορία εδώ. Η μοίρα το έφερε όμως και ήρθα ως διοικητής εδώ. Και όχι ως ιατρός.
27. Τα λεφτά που παίρνω ως ιατρός Συντονιστής του Νοσοκομείου Λαμίας, είναι νόμιμα. Είναι νόμιμο να παίρνω αυτόν το μισθό.
28. Με ποια λογική να μην τα έχω καλά με κάποιους γιατρούς δω μέσα; Έχω κάτι να μοιράσω με κάποιους εδώ μέσα; Ρωτήστε τους; Ρωτήστε τους και φέρτε μου τα ερωτήματά τους.
29. Απευθυνόμενος στον κόσμο θα ήθελα να κάνω μία έκκληση: Θέλω καταγγελίες να κάνει ο κόσμος. Καταγγελίες για συγκεκριμένα πράγματα. Για να μπορώ να δώσω απαντήσεις συγκεκριμένες.
30. Όταν κάνω κάποιους ελέγχους εδώ μέσα διαπιστώνω πως κάποιοι δυσανασχετούν. Δεν γίνεται αλλιώς. Την δουλειά μου κάνω. Και την κάνω σωστά.
31. Η καρδιολόγος η κας Μισιάρη μού έχει κάνει μήνυση. Και ετοιμάζομαι να καταθέσω τώρα στην προανάκριση. Μου έχει κάνει μήνυση η κα Μισιάρη για το θέμα των εφημεριών. Και ισχυρίζεται ότι παρενέβην το καθήκον μου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΑΚΗΣ
Η συνέχεα σε λιγο... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου