Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Ο (άλλοτε) εξ απορρήτων» του δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Μανώλη Μαργαρίτη, Γιάννης Δρυμαλίτης ξεσπά:«Το φίδι, άμα το πατάς, και νομίζεις ότι ξεψυχάει, γίνεται πολύ επικίνδυνο. Ας προσέξουν, λοιπόν!»

Άνοιξε μετά από πολύ καιρό και πάλι - όχι επειδή είχε τα… γενέθλιά του στο τοπικό Τύπο - το στόμα του,  Στο σημερινό σημείωμά μας, το λόγο έχει ο υπό παραίτηση γραμματέας Πολιτικής Προστασίας και άλλοτε «εξ απορρήτων του δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Γιάννης Δρυμαλίτης, ο οποίος προβαίνει σε δηλώσεις που θα συζητηθούν:

1. Με το καλημέρα, στο ξεκαθαρίζω: Το φίδι, άμα το πατάς, και νομίζεις ότι ξεψυχάει, γίνεται πολύ επικίνδυνο. Ας προσέξουν, λοιπόν!
2. Δεν δέχομαι άλλον εμπαιγμό. Όποιος θέλει να μ’ έχει φίλο, θα μ’ έχει φίλο, όποιος θέλει να μ’ έχει συνεργάτη, θα μ’ έχει συνεργάτη και όποιος θέλει να μ’ έχει οπαδό, θα μ’ έχει οπαδό, αρκεί να ‘ναι απέναντι μου ξεκάθαρος. Μέχρι σήμερα, όλοι οι φίλοι μου στο δήμο μας, κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους. Δεν έχει κανένας το θάρρος, να μου πει: Γι’ αυτό το λόγο σε βάλαμε στη γωνία. Γι’ αυτό το λόγο, σε αδειάσαμε, γι’ αυτό το λόγο σε ξεζουμίσαμε και σε πετάξαμε.
3. Δήλωσα δυο τρία πραγματάκια στην εφημερίδα σας, πέρυσι το καλοκαίρι, και τότε, μάλιστα, κάποιος πρόεδρος, που και σήμερα θεωρεί τον εαυτό του πρόεδρο, είχε σχολιάσει πικρόχολα, ότι μίλησα επειδή είχα… γενέθλια, και ότι, κάθε χρόνο, με πιάνει και μιλάω στις εφημερίδες. Εγώ, λοιπόν, τώρα, τους λέω εκεί στο δήμο: Προσέξτε μην έχω και πάλι γενέθλια, του χρόνου τέτοια εποχή! Κρατάω τη γλώσσα μου με τα δόντια. Θα ξεσπάσω όμως!
4. Τώρα, τελευταία, ακούω ότι γραμματέας δεν είναι δυνατόν να υφίσταται ποτέ στην Πολιτική Προστασία. Μα τι μας λένε; Το τωρινό δημοτικό συμβούλιο κατά πλειοψηφία δεν με διόρισε στη θέση του γραμματέα. Δεν με πολιόρκησε για μεγάλο χρονικό διάστημα ο τωρινός υπεύθυνος για την Πολιτική Προστασία κ. Ζούλης να καταλάβω τη θέση του γραμματέα και ήρθε το δημοτικό συμβούλιο πλειοψηφικά να με διορίσει στη θέση του γραμματέα; Θα μας τρελάνουν, τελικά;
5. Αν έχω παυτεί, Γιάννη, και δεν με έχει ενημερώσει κανένας, τι να πω; Κακώς, πολύ κακώς, και εσύ με αποκαλείς γραμματέα. Πάντως, αφού δεν έχει παρθεί καινούργια απόφαση που να ανατρέπει την παλιά, τότε παραμένω…
6. Με την ευκαιρία το πρόσφατο γεγονός της φωτιάς που άναψε σε έναν στάβλο στην Σχοινούσα θα ήθελα να σου πω ότι το ‘χω παράπονο. Έστελνα πρωτοκολλημένα έγγραφα στο δήμο που είχαν να κάνουν με την Πολιτική Προστασία, που ουδέποτε, όπως έχω πληροφορηθεί, τα πήραν στα χέρια τους οι υπεύθυνοι. Όπως θέλω να σου πω και ότι, ελάχιστες φορές με ενημέρωσαν γύρω από θέματα της Πολιτικής Προστασίας με ένα έγγραφο. Πρόσφατα, δεν με κάλεσαν σε συνεδρίαση. Το έκαναν σκόπιμα ή μήπως τους… διέφυγε. Αν δεν με λογαριάζουν, ας μου το πουν να το ξέρω. Δεν θέλω να κρύβονται. Είναι οι πιο πολλοί στο δήμο μας μέσα φίλοι μου, με πρώτο το δήμαρχο. Όμως, άλλο φιλία και σχέσεις σε κοινωνικό επίπεδο. Σε θέματα, όπως η Πολιτική προστασία, όπως κι εσύ έγραψες προ ημερών, με αδειάζουν. Γιατί; Γιατί γίνονται όλα αυτά και δεν μου ξεκαθαρίζουν τι επιτέλους θέλουν από μένα. Τους έχω πει ότι όσο υπάρχει ο κ. Ζούλης στο πόστο του, εγώ δεν πρόκειται να ασχοληθώ με την Πολιτική Προστασία.
7. Εγώ, δεν ήμουν που έφερα σε αυτό το ‘όργανο’ εθελοντές. Μήπως τους έφερε ο συντονιστής αυτού του ‘οργάνου’ Στέλιος Ζούλης και δεν το ξέρω; Πού είναι, τώρα, όλοι αυτοί. Γιατί χάθηκαν; Απάντηση ποιος θα μου δώσει.
8. Έχουν στραβώσει πολύ τα πράγματα στην ανύπαρκτη Πολιτική Προστασία. Κάλεσαν ανύπαρκτους στην τελευταία συνεδρίαση δεν κάλεσαν εμένα.
9. Ρωτώ άτυπα με όρισε το δημοτικό συμβούλιο στη θέση του γραμματέα; Τι πράγματα είναι αυτά. Εγώ ορίστηκα χωρίς να το ζητήσω. Αυτοί προσπάθησαν να με πείσουν να αναλάβω. Και το έκανα επειδή είχα υποχρέωση να το κάνω απέναντι στο κοινωνικό σύνολο και στον ίδιο τον φίλο μου το δήμαρχο Μανώλη Μαργαρίτη.
10. Δεν έχω με κανένα τίποτε. Έχω όμως την απαίτηση να σέβονται τον άνθρωπο που ακούει στο όνομα ‘Γιάννης’ και το συγκεκριμένο θεσμό. Εγώ, με βάση τις εξελίξεις ένα έχω να σου πω: καταλήγω στο συμπέρασμα ότι, ό,τι κάνουν το κάνουν από δόλο. Δεν μπορώ να τα εξηγήσω αλλιώς τα πράγματα…
11. Πάντα το ρόλο του τελευταίου μου έδιναν οι φίλοι μου στο δήμο. Το έχω πει σε όλους. Από το δήμαρχο μέχρι και τον τελευταίο σύμβουλο. Με όλους έχω φιλικές σχέσεις, αλλά τα έχω πει αυτά που σου λέω τώρα χίλιες φορές. Όλοι οι αντιδήμαρχοι το ξέρουν πολύ καλά το παράπονό μου. Τους έχω πει χίλιες φορές: Με έχετε αδειάσει και απάντηση δεν παίρνω.
12. Γιάννη, μου χρωστάνε, δεν τους χρωστάω. Σε κανένα δε χρωστάω το παραμικρό. Στις τράπεζες μπορεί να χρωστάω όπως όλος ο κόσμος, αλλά στους φίλους μου στο δήμο, που με αδειάζουν συνεχώς, δεν χρωστάω το παραμικρό. Μάλλον αδικημένος πρέπει να νιώθω και απογοητευμένος. Ντόμπρες κουβέντες.
13. Δεν είχα ποτέ αμοιβή ούτε ηθική ούτε οικονομική. Ουδεμία. Ούτε υλική. Ούτε ένα ευρώ δεν τους χρωστάω. Ήμουν καλός μέχρι εκεί που με χρειαζόντουσαν για να κάνω την προεκλογική δουλειά.
14. Επί μήνες αφιλοκερδώς δούλεψα για αυτή τη δημοτική αρχή προεκλογικά. Αυτή την αλήθεια δεν μπορεί κανείς να την αμφισβητήσει.
Ερώτηση: Αν απομακρυνθείς από την πολιτική Προστασία, αυτό μπορεί να σημάνει και αυτόαπομάκρυνσή σου από τον συνδυασμό του κ. Μαργαρίτη;
Απάντηση: Όλα μπορεί να συμβούν. Όλα…
Ερώτηση: Πες μου, αυτό που προ ημερών έγραψα ότι δηλαδή έχουν «παγώσει» οι εξελίξεις που έχουν να κάνουν με τους οικονομικούς ελέγχους σε Πολιτιστικό Οργανισμό και Κοινωφελή Επιχείρηση, για τα πεπραγμένα των δύο αυτών νομικών προσώπων του δήμου μας, επί δημαρχίας Μαράκη, πώς τα σχολιάζεις;
Απάντηση: Εγώ, τα άνοιξα αυτά τα δύο κεφάλαια. Κάποτε παραιτήθηκα από τον Πολιτιστικό επειδή πέταξαν τις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα από τη γνωστή συνεδρίαση, και το έκαναν αυτό επειδή αντιλήφθηκαν ότι ήθελα να πω πάρα πολλά πράγματα.
Εγώ, τους ελέγχους αυτούς θα τους απαιτήσω με τον τρόπο μου, αν χρειαστεί.
Τα θέματα τα οικονομικά του Πολιτιστικού, επί δημαρχίας Μαράκη, είναι θέμα των δικαστών. Τώρα, αν χρειαστεί θα μιλήσω και για την Κοινωφελή Επιχείρηση. Πάρθηκε απόφαση για ελέγχους οικονομικούς. Έγιναν, και πότε αυτοί οι έλεγχοι; Έχω πράγματα στα χέρια μου. Εγώ δεν παίζω. Αν νομίζουν ότι κάποιοι μπορούν να παίζουν μαζί μου είναι γελασμένοι.
Στην Κοινωφελή Επιχείρηση βρήκα μια κακοδιαχείριση. ,τι βρήκα και στον Πολιτιστικό και φτάσαμε, τότε, σε επιστροφή χρημάτων σου υπενθυμίζω. Λοιπό, τα σύννεφα παραμένουν για μένα και για την Κοινωφελή Επιχείρηση.
Δεν δέχομαι άλλο εμπαιγμό… κανένας δεν έχει το θάρρος από το δήμο μέσα να μου πει Γι’ αυτό το λόγο σε βάλαμε στη γωνία. Άντε να μη τα ξαναλέω πάλι από την αρχή… Θα τα πούμε σύντομα.
ο (άλλοτε) εξ απορρήτων» του δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Μανώλη Μαργαρίτη, Γιάννης Δρυμαλίτης και… εκτόξευσε «κεραυνούς», με πολλούς αποδέκτες…
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου