Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

“Είσαι κομματόσκυλο. Φύγε από το γραφείο μου”


“Πάνω από 17-18 μήνες τους ζητώ να καθαρίσουν τα χαντάκια με GCB από την Φενερωμένη μέχρι τον Απόλλωνα και δεν μου δίνουν καμία σημασία. Πες μου τι να κάνω...”
“Μου υποσχέθηκαν τότε ότι θα διαθέσουν για τα έργα αυτά ένα ''γκρέιτερ'' και ένα μηχάνημα τύπου GCB. Δεν είδα να γίνεται τίποτε ούτε με το ''γκρέιτερ'' ούτε με το GCB. Το είπα και στον αρμόδιο αντιδήμαρχο. Αλλά τίποτε. ''Δεν έχω τα μηχανήματα'' μου είπε.”
“Στο χωριό μου έχω έτοιμες πέντε ''τσάπες'' για να πιάσουν δουλειά για τους δρόμους μόλις πάρω το ''οκέι''. Έχω τους Γιώργο Χωριανόπουλο, Μανώλη Αλιμπέρτη, Κώστα Αλιμπέρτη και Γιώργο Σουσούνη (...) και κάθονται και περιμένουν.”
“έβαλαν για το έργο του Μυρισιού στο Τεχνικό Πρόγραμμα κωδικό χωρίς να με ενημερώσουν. Χωρίς καν να με ρωτήσουν.”
 του Γιάννη Βλαχάκη
 “Με πέταξε έξω από το γραφείο του. Μου είπε ''είσαι κομματικοποιημένος. Είσαι κομματόσκυλο''. Και του απάντησα: Από πού με διώχνεις; από το σπίτι σου...”
Το πρόσωπο της χθεσινής ημέρας, χωρίς αμφιβολία, ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Κορωνίδας Ιάκωβος Μπαρδής, ο οποίος επισκέφθηκε χθες το Δημαρχείο Νάξου “για να δει τον δήμαρχο και να του μιλήσει για τα έργα που πρέπει να γίνουν στην Κωμιακή. Έργα που ενώ υπάρχουν στο Τεχνικό Πρόγραμμα της Κορωνίδας δεν έχουν καν ξεκινήσει μέχρι σήμερα”
“Για να τους πω πως πρέπει να στρώσουν τους δρόμους και με έδιωξαν. Ένα δρόμο έπρεπε να είχαμε φτειάξει και καταφέραμε να τον φτειάξουμε χάλια. Έγινε πρόχειρη δουλειά στο δρόμο του Μυρίσι.”.
Ο κ. Ιάκωβος Μπαρδής, μιλάει στην “Κ” σήμερα για το χθεσινό περιστατικό που κατά πως δηλώνει τον “ξάφνιασε”...
 
“Γιάννη, υπάρχουν πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται και υπάρχουν και πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται. Στην περίπτωση τη δική μου αυτό που έγινε χθες και λέγεται και γράφεται. Άκουσέ με, λοιπόν: Πήγα στο Δημαρχείο να τους πω πως πρέπει να φτειάξουν τώρα που είναι καλοκαίρι τους δρόμους τους παραλιακούς προς την Κωμιακή.
Μου είχαν υποσχεθεί ότι θα τους φτειάξουν.
Μου είχαν πει πάρα πολλά και εγώ περίμενα πως κάτι θα γίνει.
Παραμονές του Αγίου Πνεύματος, πολύ καιρό πριν την γιορτή του Αγίου Πνεύματος του είπα πως ο δρόμος προς την περιοχή ''Μυρίσι'' θα πρέπει να φτειαχτεί για να μπορούν χωρίς προβλήματα να πηγαίνουν εκεί με τα αυτοκίνητά τους ''δικοί'' μας και οι Κωμιακίτες της Αθήνας.
Από τον Απρίλη ή τον Μάη τους έλεγα πως είναι ανάγκη να φτειαχτούν όλος ο χωματόδρομος του χωριού και ο δρόμος του Μυρισιού.
Μου υποσχέθηκαν τότε ότι θα διαθέσουν για τα έργα αυτά ένα ''γκρέιτερ'' και ένα μηχάνημα τύπου GCB. Δεν είδα να γίνεται τίποτε ούτε με το ''γκρέιτερ'' ούτε με το GCB. Το είπα και στον αρμόδιο αντιδήμαρχο. Αλλά τίποτε. ''Δεν έχω τα μηχανήματα'' μου είπε.
Πήγα τότε στον δήμαρχο και του είπα τα καθέκαστα. Του είπα: “Δεν μπορείτε να με κοροϊδεύετε. Αλλά τίποτε”.
Στη συνέχεια διαπίστωσα ότι κανόνισαν εργολάβο για το έργο του ''Μυρίσι''. Με βρήκε ο εργολάβος που έβαλαν για αυτό το έργο και μου είπε: ''θα έρθω να πάρω χώμα για το δρόμο του Μυρισιού''.
Εγώ, Γιάννη, δεν ήθελα να κάνει άλλος πλην των συγχωριανών μου το δρόμο του Μυρισιού. Τέσσερις Κωμιακίτες με τέσσερις τσάπες είχα έτοιμους για το έργο αυτό. Και τους το 'χα ξεκαθαρίσει. Και σ' αυτούς και σε όλους μέσα στο δήμο. Τους είχα πει ότι ''εγώ, για το έργο του Μυρισιού αλλά και για κάθε άλλο έργο στο χωριό μου έχω Κωμιακίτες εργολάβους''. Έκανε μήπως κακό; Πού είναι το κακό; Γιατί να μη δουλέψουν οι Κωμιακίτες. Άμα δεν  μπορούν να φέρουν σε πέρας μια δουλειά, ασφαλώς και θα ζητήσω τη συνδρομή του δήμου.
Έχω κάνει ένα Τεχνικό Πρόγραμμα. Υπάρχουν κάποια λεφτά. Πολλά ή λίγα δεν έχει μεγάλη σημασία. Επιδίωξή μου είναι τα λεφτά αυτά να πέσουν στο χωριό μου (...) και να δουλέψουν για τα έργα της Κωμιακής, Κωμιακίτες εργολάβοι. Πού είναι το κακό;
Πέντε μεροκάματα έκανε ο καθένας από τους δύο του συνεργείου που έστειλαν στου Μυρίσι για το έργο. Το θέμα είναι ότι το έργο δεν έγινε όπως θα έπρεπε να γίνει. Θεωρώ ότι δεν είναι καλό. Αυτό λένε και άλλοι συγχωριανοί μου.
Με προβληματίζει το γεγονός ότι δεν με ενημέρωσαν για τίποτε. Με παραγκωνίζουν συστηματικά. Με καπελώνουν κάθε φορά που πάω να κάνω κάτι στην Κωμιακή. Με υποτιμούν και με υποβιβάζουν. Με απαξιώνουν.
Σκέψου, Γιάννη, ότι έβαλαν για το έργο του Μυρισιού στο Τεχνικό Πρόγραμμα κωδικό χωρίς να με ενημερώσουν. Χωρίς καν να με ρωτήσουν.
Εγώ ό,τι γίνεται θέλω να γίνεται σωστά και καλά.
Γιατί αυτή η συμπεριφορά απέναντί μου. Μήπως αν γίνει κάτι καλό στο χωριό μου κερδισμένοι δεν θα βγουν αυτοί. Η Πλειοψηφία θα κερδίσει από μια τέτοια περίπτωση. Δεν το καταλαβαίνουν;
Εγώ, είμαι κομματόσκυλο και κομματικοποιημένος;
Θα χάσουν άμα γίνει κάτι καλό στην Κωμιακή; Ας μου απαντήσουν. Έχουν απάντηση; Ρωτώ: έχουν απάντηση; Γιατί να γίνονται όλα αυτά;
Στο χωριό μου έχω έτοιμες πέντε ''τσάπες'' για να πιάσουν δουλειά για τους δρόμους μόλις πάρω το ''οκέι''. Έχω τους Γιώργο Χωριανόπουλο, Μανώλη Αλιμπέρτη, Κώστα Αλιμπέρτη και Γιώργο Σουσούνη (...) και κάθονται και περιμένουν.
Πριν πάω σήμερα (σ.σ. χθες) στο δήμο κάποιος Κωμιακίτης πήρε στο τηλέφωνο τον αντιδήμαρχο Αντώνη Μανιό και του είπε: ''Δεν θα πλακοστρώσεις;''. Και ο Αντώνης του απάντησε: ''Ο πρόεδρός σας στρώνει...''.
Τηλεφώνησα αμέσως στον Μανιό και του λέω: ''Γιατί μου δημιουργείς και με απαξιώνεις. Και μου έκλεισε το τηλέφωνο. Άκου να δεις: μου έκλεισε το τηλέφωνο! Γι' αυτό και πήγα στον κ. Μαργαρίτη. Και του λέω: ''Είναι δυνατόν να με απαξιώνετε και να μου δημιουργείτε προβλήματα;
Εκεί ήταν που έγινε ο καβγάς και με έδιωξε. Ήταν μια απρέπεια. Δεν το περίμενα. Εγώ, πάντα με όμορφο τρόπο τους συμπεριφέρομαι. Και του είπα εκείνη την ώρα: ''Από που με διώχνεις; από το σπίτι σου...''.
Γιάννη, πάνω από 17-18 μήνες τους ζητώ να καθαρίσουν τα χαντάκια με GCB από την Φενερωμένη μέχρι τον Απόλλωνα και δεν μου δίνουν καμία σημασία. Πες μου τι να κάνω...” 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου