Μία βόλτα στο λιμάνι της Νάξου το μεσημέρι γύρω στις 2 όταν βρίσκονται στη προβλήτα τουλάχιστον δύο πλοίο και η εικόνα είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακή. Για να μην πούμε καλύτερα ότι αρμόζει σε τριτοκοσμική χώρα γιατί θα εκνευριστούν κάποιοι. Και με τέτοιες ζέστες δεν είναι να σου ανεβαίνει και η πίεση… Εν αρχή ακούς τα σφυρίγματα των λιμενικών και να νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε γήπεδο. Προσπαθούν με κάθε τρόπο να επιβάλουν την τάξη και έστω και δύσκολα τα καταφέρνουν.
του ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΛΙΑΝΟΥ
Λειτουργούν ως επί των πλείστων ως τροχονόμοι είτε τροχοφόρων είτε ανθρώπων που προσπαθούν να φτάσουν με ασφάλεια στον όποιο προορισμό τους. Ενδιαφέρον έχουν οι αντιδράσεις των επιβατών οι οποίοι παλεύουν να ξεφύγουν από τις διαδρομές των αυτοκινήτων και ελίσσονται με μαεστρία αν και οι περισσότεροι κουβαλούν μαζί τους βαλίτσες, οι οποίες εμποδίζουν το έργο τους. Αρνητική εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα σταθμευμένα αυτοκίνητα είναι κάθετα προς τον δρόμο στο λιμάνι με αποτέλεσμα να πιάνουν διπλάσιο χώρο οπότε το πλάτος του δρόμου μειώνεται τουλάχιστον κατά ένα μέτρο. Και εάν σκεφτούμε ότι το προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου ήθελε να φτιάξει πεζόδρομο είναι κατανοητό ότι τα προβλήματα θα αυξάνονταν ακόμη περισσότερο.
Εικόνα
Όμως, είμαστε ακόμη στην αρχή του λιμανιού. Οι ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων δωματίων έχουν αλλάξει θέση, στέκονται απέναντι ακριβώς από την είσοδο απλώς κρατώντας τα ταμπλό με τα ονόματα των δωματίων ή ξενοδοχείων που έχουν στην κατοχή τους. Η διαφήμιση του τουριστικού προϊόντος γίνεται πλέον σιωπηλά ενώ και οι λιμενικοί υπάλληλοι αρκετές φορές ζητούν την αρωγή τους με δεδομένο ότι εκτός από τροχονόμοι λειτουργούν και ως κινητά γραφεία πληροφοριών. Άντε άλλωστε να πείσεις έναν ξένο ότι η κοπέλα με την μπλε στολή είναι λιμενικός και όχι τροχονόμος καθώς όσο την παρακολουθεί την βλέπει να ελέγχει την κίνηση στο λιμάνι. Βέβαια όπως αναφέρουν όλοι το κυκλοφοριακό στη χερσαία ζώνη του λιμανιού της Νάξου ποτέ δεν λύθηκε. Οι αντιδήμαρχοι και ο νέος Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων μπορεί να είχε την καλή διάθεση να βελτιώσει την εικόνα του νησιού αλλά τίποτα δεν άλλαξε σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Ίσως και να έγινε και χειρότερο καθώς αυξήθηκαν τα οχήματα. Και όπως όλοι νιώθουν στο πετσί τους, όταν έρχεται ένα πλοίο το μποτιλιάρισμα αρχίζει στη γωνιά της τράπεζας Πειραιώς και φτάνει έως την διασταύρωση του Λυκείου Νάξου. Και μία απόσταση που δεν είναι μεγαλύτερη των 2 χιλιομέτρων καταλήγει να μετατρέπεται σε έναν Γολγοθά χωρίς τέλος…
Το ραντεβού
Υπάρχει όμως και η συνέχεια. Αυτή της προβλήτας. Και αρκετά ήταν τα στοιχήματα σχετικά με την αντίδραση όλων όταν θα βρίσκονταν στην ίδια θέση, αυτής της αποβίβασης τριών πλοίων. Και το ραντεβού είχε δοθεί στις 2:15. Από τη μία είχαμε το Super Sea Jet και το σκηνικό των τριών προηγούμενων ημερών όπου οι επιβάτες έβγαιναν έξω από το ταχύπλοο έως τη στιγμή του ανεφοδιασμού καυσίμων. Στη συνέχεια ήταν το SuperFerry των 600 επιβατών και αρκετών δεκάδων αυτοκινήτων και βέβαια το «Αίολος Κεντέρης» που έχει τους δικούς του οπαδούς. Να πω την αλήθεια περίμενα τα χειρότερα ίσως γιατί με είχαν προϊδεάσει και οι άνθρωποι του λιμανιού «εάν δεν έχει αλλάξει κάτι, τότε θα πέσει πολύ γέλιο. Πως θα διαχειριστούμε όλο αυτό τον κόσμο» αναρωτιόντουσαν και δεν είχαν άδικο. Άλλωστε υπήρχε και το προηγούμενο της Τρίτης όπου Super Ferry και SuperJet βρέθηκαν στην ίδια θέση και οι επιβάτες αναμείχτηκαν δημιουργώντας μία εικόνα που σίγουρα δεν τιμάει κανέναν…
Ερωτηματικά
Όμως, αυτή τη φορά το SuperJet δεν χρειάστηκε να αποβιβάσει τους επιβάτες του. Πήρε όπως είπαν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, έπεσε και στο σχετικό σήμα από το Λιμεναρχείο και όλα … καλά. Αλλά τα ερωτήματα παραμένουν προς όλους τους υπεύθυνους. Γίνεται ανεφοδιασμός καυσίμων τη στιγμή που περνούν από δίπλα ανυποψίαστοι επιβάτες και δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες ή αρχές ασφαλείας; Ποια η διαφορά να βγάζεις τους επιβάτες από το πλοίο και να τους έχεις σε απόσταση πέντε έως δέκα μέτρων; Πιστεύει κανείς ότι εάν γίνει ένα ατύχημα θα σωθεί κάποιος γιατί βρίσκεται σε απόσταση δέκα μέτρων κι όχι εντός του πλοίου; Καλώς ή κακώς η Νάξος δεν έχει τις υποδομές για να μπορέσει να φιλοξενήσει τόσο κόσμο. Και ο κ. Μαχαιρίδης θα ήταν πιο σωστό να βρεθεί σε ένα τέτοιο σκηνικό μπροστά για να κατανοήσει πόσο απαραίτητο είναι το νέο λιμάνι για τη Νάξο… Αλλά εδώ δεν κατέβηκε ένας αντιδήμαρχος (υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία πράκτορα με συγκεκριμένο αντιδήμαρχο ώστε να βρεθεί στο λιμάνι και να δώσει μία πειστική εξήγηση για ότι έγινε) να πει μία καλή κουβέντα στους επιβάτες που επί τρεις ημέρες μιλούσαν… γαλλικά και μετέφεραν αρνητικές εντυπώσεις για το νησί της Νάξου, θα σκεφτεί το νησί ένας … ξένος;
Αδύνατον
Όμως φτάνουμε το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου και η γιορτής της Παναγίας, το «Πάσχα του Καλοκαιριού» είναι σε απόσταση αναπνοής. Οι τελευταίοι εξοδούχοι έχουν αφήσει την Αθήνα για τις διακοπές ή το τριήμερο που ξεκινάει και το μεγάλο ερώτημα είναι εάν υπάρχουν εισιτήρια επιστροφής. Μία βόλτα στα τρία μεγαλύτερα πρακτορεία και η εικόνα μιλάει από μόνη της. Όλοι παλεύουν για να βρουν ένα εισιτήριο να φύγουν. Όπως αναφέρει ο Βασίλης Βαλληνδράς, ιδιοκτήτης του Naxos Tours «Καλώς ή κακώς παραπάνω το νησί δεν αντέχει τελικά. Είναι αδύνατον να φύγουν σε τρεις μέρες όσοι ήρθαν όλο το καλοκαίρι. Ακόμη και ένα επιπλέον πλοίο να είχαμε, τα ίδια προβλήματα θα αντιμετωπίζαμε. Σημείο αναφοράς το γεγονός ότι το σημείο αιχμής που είναι το Σαββατοκύριακο η κίνηση φτάσει στην κορύφωσή της. Από εκεί και πέρα, τα προβλήματα του νησιού και γύρω από το λιμάνι παραμένουν τα ίδια. Όλοι τα γνωρίζουμε, αλλά δεν έγινε τίποτα και δεν νομίζω ότι υπάρχει προοπτική να αλλάξει κάτι στο άμεσο μέλλον. Είναι όμως μία καλή χρονιά γενικά για το νησί και θα έλεγα ότι είμαστε πιο τυχεροί από τους άλλους, στα υπόλοιπα νησιά».
Παράπονο
Ο Μιχάλης Δενδρινός που πρακτορεύει τα πλοία της NEL είναι ξεκάθαρος «ακόμη και δύο πλοία να είχαμε επιπλέον λύση δεν θα βρίσκαμε. Όλοι θέλουν να φύγουν μαζί και είναι αναμενόμενο ότι θα δημιουργείται πρόβλημα αποχώρησης. Από εκεί και πέρα, τι να πούμε; ¨Όλα είναι γνωστά και χιλιοειπωμένα. Το SuperFerry βοήθησε σημαντικά και έδωσε βοήθεια στην διοχέτευση της κίνησης μέσω της Ραφήνας, κάτι που δεν είχαμε στο παρελθόν αλλά υπάρχει κι εδώ ένα πρόβλημα που έχει σχέση με τα τροχοφόρα. Με δεδομένο ότι πιάνει τέσσερα λιμάνια, είναι λίγες οι θέσεις και πάντα υπάρχουν παραπονεμένοι». Ο κ. Δενδρινός πάντως ήταν ενοχλημένος και με την κίνηση για αποβίβαση των επιβατών του Super Jet τις τρεις προηγούμενες ημέρες μέχρι να ανεφοδιαστεί το πλοίο με καύσιμα. «Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται να επιβιβάζονται άνθρωποι στον Πειραιά με το φορτηγό καυσίμων να είναι στο πλάι και όχι στη Νάξο. Εκεί είναι καλύτερα κι όχι εδώ; Παντού γίνεται αυτό, γιατί όχι και στη Νάξο;» Το ευχάριστο είναι ότι λύθηκε το όλο πρόβλημα και η ζωή συνεχίζεται…
Ανάδειξη
Τέλος, ο Νίκος Ρεφενές, ιδιοκτήτης του πρακτορείου Zas Travel στέκεται κυρίως στην αναβολή έλευσης του Delos που άλλαξε τα δεδομένα στην μετακίνηση των τουριστών στη Νάξο «το πρόβλημα είναι μετά το 3ημερο. Όχι δεν υπάρχουν εισιτήρια και το πρόβλημα αμβλύνεται από τη στιγμή που δεν υπάρχουν θέσεις για αυτοκίνητα. Εάν είχε έρθει στην ώρα του το Delos με τους χίλιους επιπλέον επιβάτες αλλά και το τεράστιο γκαράζ όλα θα ήταν διαφορετικά. Ήταν μεγάλη ατυχία αυτό που συνέβη… Από εκεί και πέρα, η κίνηση φέτος θεωρώ ότι κινήθηκε στο ίδιο περίπου επίπεδο ενώ τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με το Super Jet ανέδειξαν την ανάγκη για άμεση δημιουργία νέου λιμανιού. Δεν έχουμε τις υποδομές, ούτε τις αίθουσες για να μπορεί να επιβιβάζεται και να αποβιβάζεται κόσμος από ένα πλοίο. Ελπίζουμε ότι θα δουν επιτέλους το πρόσωπο και θα σταματήσουν οι αρμόδιοι να στρουθοκαμηλίζουν»
Συμβουλές
Και με δεδομένο ότι μπαίνουμε στην τελική ευθεία από την Διεύθυνση Αστυνομίας Κυκλάδων δίνονται συμβουλές για την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων…
Οδηγούμε και σκεφτόμαστε ότι:
* Πρέπει να φτάσουμε Σώοι στον προορισμό μας.
* Καμία βιασύνη, πίεση, επαγγελματική ή κοινωνική υποχρέωση, συμφωνία, καθημερινή ή νυκτερινή δραστηριότητα δεν είναι σημαντικότερη από τη ζωή μας.
Δεν οδηγούμε ποτέ:
o Μετά από κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών ή φαγητό.
o Με υπερβολική ταχύτητα.
o Παραβιάζοντας την προτεραιότητα.
o Κινούμενοι στο αντίθετο ρεύμα.
o Χωρίς χρήση ζώνη ασφάλειας ή προστατευτικού κράνους.
o Κάνοντας προσπέραση χωρίς ορατότητα.
o Μετά από λήψη φαρμάκων που μειώνουν την ικανότητα οδήγησης.
o Έχοντας στραμμένη την προσοχή μας αλλού.
o Χωρίς να τηρούμε απόσταση ασφαλείας.
o Χωρίς προηγούμενο έλεγχο των συστημάτων & φώτων του οχήματος.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ
του ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΛΙΑΝΟΥ
Λειτουργούν ως επί των πλείστων ως τροχονόμοι είτε τροχοφόρων είτε ανθρώπων που προσπαθούν να φτάσουν με ασφάλεια στον όποιο προορισμό τους. Ενδιαφέρον έχουν οι αντιδράσεις των επιβατών οι οποίοι παλεύουν να ξεφύγουν από τις διαδρομές των αυτοκινήτων και ελίσσονται με μαεστρία αν και οι περισσότεροι κουβαλούν μαζί τους βαλίτσες, οι οποίες εμποδίζουν το έργο τους. Αρνητική εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα σταθμευμένα αυτοκίνητα είναι κάθετα προς τον δρόμο στο λιμάνι με αποτέλεσμα να πιάνουν διπλάσιο χώρο οπότε το πλάτος του δρόμου μειώνεται τουλάχιστον κατά ένα μέτρο. Και εάν σκεφτούμε ότι το προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου ήθελε να φτιάξει πεζόδρομο είναι κατανοητό ότι τα προβλήματα θα αυξάνονταν ακόμη περισσότερο.
Εικόνα
Όμως, είμαστε ακόμη στην αρχή του λιμανιού. Οι ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων δωματίων έχουν αλλάξει θέση, στέκονται απέναντι ακριβώς από την είσοδο απλώς κρατώντας τα ταμπλό με τα ονόματα των δωματίων ή ξενοδοχείων που έχουν στην κατοχή τους. Η διαφήμιση του τουριστικού προϊόντος γίνεται πλέον σιωπηλά ενώ και οι λιμενικοί υπάλληλοι αρκετές φορές ζητούν την αρωγή τους με δεδομένο ότι εκτός από τροχονόμοι λειτουργούν και ως κινητά γραφεία πληροφοριών. Άντε άλλωστε να πείσεις έναν ξένο ότι η κοπέλα με την μπλε στολή είναι λιμενικός και όχι τροχονόμος καθώς όσο την παρακολουθεί την βλέπει να ελέγχει την κίνηση στο λιμάνι. Βέβαια όπως αναφέρουν όλοι το κυκλοφοριακό στη χερσαία ζώνη του λιμανιού της Νάξου ποτέ δεν λύθηκε. Οι αντιδήμαρχοι και ο νέος Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων μπορεί να είχε την καλή διάθεση να βελτιώσει την εικόνα του νησιού αλλά τίποτα δεν άλλαξε σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Ίσως και να έγινε και χειρότερο καθώς αυξήθηκαν τα οχήματα. Και όπως όλοι νιώθουν στο πετσί τους, όταν έρχεται ένα πλοίο το μποτιλιάρισμα αρχίζει στη γωνιά της τράπεζας Πειραιώς και φτάνει έως την διασταύρωση του Λυκείου Νάξου. Και μία απόσταση που δεν είναι μεγαλύτερη των 2 χιλιομέτρων καταλήγει να μετατρέπεται σε έναν Γολγοθά χωρίς τέλος…
Το ραντεβού
Υπάρχει όμως και η συνέχεια. Αυτή της προβλήτας. Και αρκετά ήταν τα στοιχήματα σχετικά με την αντίδραση όλων όταν θα βρίσκονταν στην ίδια θέση, αυτής της αποβίβασης τριών πλοίων. Και το ραντεβού είχε δοθεί στις 2:15. Από τη μία είχαμε το Super Sea Jet και το σκηνικό των τριών προηγούμενων ημερών όπου οι επιβάτες έβγαιναν έξω από το ταχύπλοο έως τη στιγμή του ανεφοδιασμού καυσίμων. Στη συνέχεια ήταν το SuperFerry των 600 επιβατών και αρκετών δεκάδων αυτοκινήτων και βέβαια το «Αίολος Κεντέρης» που έχει τους δικούς του οπαδούς. Να πω την αλήθεια περίμενα τα χειρότερα ίσως γιατί με είχαν προϊδεάσει και οι άνθρωποι του λιμανιού «εάν δεν έχει αλλάξει κάτι, τότε θα πέσει πολύ γέλιο. Πως θα διαχειριστούμε όλο αυτό τον κόσμο» αναρωτιόντουσαν και δεν είχαν άδικο. Άλλωστε υπήρχε και το προηγούμενο της Τρίτης όπου Super Ferry και SuperJet βρέθηκαν στην ίδια θέση και οι επιβάτες αναμείχτηκαν δημιουργώντας μία εικόνα που σίγουρα δεν τιμάει κανέναν…
Ερωτηματικά
Όμως, αυτή τη φορά το SuperJet δεν χρειάστηκε να αποβιβάσει τους επιβάτες του. Πήρε όπως είπαν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, έπεσε και στο σχετικό σήμα από το Λιμεναρχείο και όλα … καλά. Αλλά τα ερωτήματα παραμένουν προς όλους τους υπεύθυνους. Γίνεται ανεφοδιασμός καυσίμων τη στιγμή που περνούν από δίπλα ανυποψίαστοι επιβάτες και δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες ή αρχές ασφαλείας; Ποια η διαφορά να βγάζεις τους επιβάτες από το πλοίο και να τους έχεις σε απόσταση πέντε έως δέκα μέτρων; Πιστεύει κανείς ότι εάν γίνει ένα ατύχημα θα σωθεί κάποιος γιατί βρίσκεται σε απόσταση δέκα μέτρων κι όχι εντός του πλοίου; Καλώς ή κακώς η Νάξος δεν έχει τις υποδομές για να μπορέσει να φιλοξενήσει τόσο κόσμο. Και ο κ. Μαχαιρίδης θα ήταν πιο σωστό να βρεθεί σε ένα τέτοιο σκηνικό μπροστά για να κατανοήσει πόσο απαραίτητο είναι το νέο λιμάνι για τη Νάξο… Αλλά εδώ δεν κατέβηκε ένας αντιδήμαρχος (υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία πράκτορα με συγκεκριμένο αντιδήμαρχο ώστε να βρεθεί στο λιμάνι και να δώσει μία πειστική εξήγηση για ότι έγινε) να πει μία καλή κουβέντα στους επιβάτες που επί τρεις ημέρες μιλούσαν… γαλλικά και μετέφεραν αρνητικές εντυπώσεις για το νησί της Νάξου, θα σκεφτεί το νησί ένας … ξένος;
Αδύνατον
Όμως φτάνουμε το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου και η γιορτής της Παναγίας, το «Πάσχα του Καλοκαιριού» είναι σε απόσταση αναπνοής. Οι τελευταίοι εξοδούχοι έχουν αφήσει την Αθήνα για τις διακοπές ή το τριήμερο που ξεκινάει και το μεγάλο ερώτημα είναι εάν υπάρχουν εισιτήρια επιστροφής. Μία βόλτα στα τρία μεγαλύτερα πρακτορεία και η εικόνα μιλάει από μόνη της. Όλοι παλεύουν για να βρουν ένα εισιτήριο να φύγουν. Όπως αναφέρει ο Βασίλης Βαλληνδράς, ιδιοκτήτης του Naxos Tours «Καλώς ή κακώς παραπάνω το νησί δεν αντέχει τελικά. Είναι αδύνατον να φύγουν σε τρεις μέρες όσοι ήρθαν όλο το καλοκαίρι. Ακόμη και ένα επιπλέον πλοίο να είχαμε, τα ίδια προβλήματα θα αντιμετωπίζαμε. Σημείο αναφοράς το γεγονός ότι το σημείο αιχμής που είναι το Σαββατοκύριακο η κίνηση φτάσει στην κορύφωσή της. Από εκεί και πέρα, τα προβλήματα του νησιού και γύρω από το λιμάνι παραμένουν τα ίδια. Όλοι τα γνωρίζουμε, αλλά δεν έγινε τίποτα και δεν νομίζω ότι υπάρχει προοπτική να αλλάξει κάτι στο άμεσο μέλλον. Είναι όμως μία καλή χρονιά γενικά για το νησί και θα έλεγα ότι είμαστε πιο τυχεροί από τους άλλους, στα υπόλοιπα νησιά».
Παράπονο
Ο Μιχάλης Δενδρινός που πρακτορεύει τα πλοία της NEL είναι ξεκάθαρος «ακόμη και δύο πλοία να είχαμε επιπλέον λύση δεν θα βρίσκαμε. Όλοι θέλουν να φύγουν μαζί και είναι αναμενόμενο ότι θα δημιουργείται πρόβλημα αποχώρησης. Από εκεί και πέρα, τι να πούμε; ¨Όλα είναι γνωστά και χιλιοειπωμένα. Το SuperFerry βοήθησε σημαντικά και έδωσε βοήθεια στην διοχέτευση της κίνησης μέσω της Ραφήνας, κάτι που δεν είχαμε στο παρελθόν αλλά υπάρχει κι εδώ ένα πρόβλημα που έχει σχέση με τα τροχοφόρα. Με δεδομένο ότι πιάνει τέσσερα λιμάνια, είναι λίγες οι θέσεις και πάντα υπάρχουν παραπονεμένοι». Ο κ. Δενδρινός πάντως ήταν ενοχλημένος και με την κίνηση για αποβίβαση των επιβατών του Super Jet τις τρεις προηγούμενες ημέρες μέχρι να ανεφοδιαστεί το πλοίο με καύσιμα. «Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται να επιβιβάζονται άνθρωποι στον Πειραιά με το φορτηγό καυσίμων να είναι στο πλάι και όχι στη Νάξο. Εκεί είναι καλύτερα κι όχι εδώ; Παντού γίνεται αυτό, γιατί όχι και στη Νάξο;» Το ευχάριστο είναι ότι λύθηκε το όλο πρόβλημα και η ζωή συνεχίζεται…
Ανάδειξη
Τέλος, ο Νίκος Ρεφενές, ιδιοκτήτης του πρακτορείου Zas Travel στέκεται κυρίως στην αναβολή έλευσης του Delos που άλλαξε τα δεδομένα στην μετακίνηση των τουριστών στη Νάξο «το πρόβλημα είναι μετά το 3ημερο. Όχι δεν υπάρχουν εισιτήρια και το πρόβλημα αμβλύνεται από τη στιγμή που δεν υπάρχουν θέσεις για αυτοκίνητα. Εάν είχε έρθει στην ώρα του το Delos με τους χίλιους επιπλέον επιβάτες αλλά και το τεράστιο γκαράζ όλα θα ήταν διαφορετικά. Ήταν μεγάλη ατυχία αυτό που συνέβη… Από εκεί και πέρα, η κίνηση φέτος θεωρώ ότι κινήθηκε στο ίδιο περίπου επίπεδο ενώ τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με το Super Jet ανέδειξαν την ανάγκη για άμεση δημιουργία νέου λιμανιού. Δεν έχουμε τις υποδομές, ούτε τις αίθουσες για να μπορεί να επιβιβάζεται και να αποβιβάζεται κόσμος από ένα πλοίο. Ελπίζουμε ότι θα δουν επιτέλους το πρόσωπο και θα σταματήσουν οι αρμόδιοι να στρουθοκαμηλίζουν»
Συμβουλές
Και με δεδομένο ότι μπαίνουμε στην τελική ευθεία από την Διεύθυνση Αστυνομίας Κυκλάδων δίνονται συμβουλές για την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων…
Οδηγούμε και σκεφτόμαστε ότι:
* Πρέπει να φτάσουμε Σώοι στον προορισμό μας.
* Καμία βιασύνη, πίεση, επαγγελματική ή κοινωνική υποχρέωση, συμφωνία, καθημερινή ή νυκτερινή δραστηριότητα δεν είναι σημαντικότερη από τη ζωή μας.
Δεν οδηγούμε ποτέ:
o Μετά από κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών ή φαγητό.
o Με υπερβολική ταχύτητα.
o Παραβιάζοντας την προτεραιότητα.
o Κινούμενοι στο αντίθετο ρεύμα.
o Χωρίς χρήση ζώνη ασφάλειας ή προστατευτικού κράνους.
o Κάνοντας προσπέραση χωρίς ορατότητα.
o Μετά από λήψη φαρμάκων που μειώνουν την ικανότητα οδήγησης.
o Έχοντας στραμμένη την προσοχή μας αλλού.
o Χωρίς να τηρούμε απόσταση ασφαλείας.
o Χωρίς προηγούμενο έλεγχο των συστημάτων & φώτων του οχήματος.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου